ההמלצה של דרעי לגוש הימין
ההמלצה של דרעי לגוש הימיןצילום: ש"ס

"אמליץ לראשי גוש הימין לסרב ליטול את פירורי ראשות הוועדות של הקואליציה הזו. מדובר בממשלה לא לגיטימית שנבחרה בדרכי רמייה והונאה ואין שום סיבה שנשתף איתם פעולה", כך אמר היום (ה') יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בישיבת סיעה מיוחדת שקיים ביום בבית ש"ס בהשתתפות כל חברי הכנסת של התנועה.

עוד הוסיף הרב דרעי, "מדובר בקואליציית שמאל שחרטה על דגלה פגיעה במסורת ובזהות היהודית של המדינה, ושוברת שיאים של דורסנות וסתימת פיות. לא יקנו אותנו בפירורי ועדות לא רלוונטיות. שיחלקו את הוועדות בינם לבין עצמם ואנחנו נמשיך להיאבק ולעשות הכל כדי להפילם".

בישיבת הסיעה התווה יו"ר ש"ס את דרכי הפעולה למאבק בממשלה הזו בכנסת, ע"י השתתפות ערה בדיוני המליאה והוועדות, יחד עם הניסיון והמרץ הידועים של חברי הכנסת של ש"ס.

בנוסף, הציג יו"ר התנועה תכנית מיוחדת לחיזוק השטח של תנועת ש"ס, בהפניית משאבים רבים להעצמת המפלגה ומוסדותיה וחיבור לנציגים ברשויות המקומיות ולציבור הרחב.

"אנחנו עושים הכל לקצר את ימיה של הממשלה הרעה והמסוכנת הזו. במקביל, ננצל את הזמן לחיזוק מוסדות המפלגה ופתיחתה לקהלים רחבים, כתנועה המסורתית והחברתית הגדולה בישראל, על פי מורשתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל".