מפלגת נעם קיימה השבוע כנס לפעילים מרכזיים במפלגה ובו הציגה המפלגה לפעילים את התוכניות העתידיות של המפלגה וכיצד נערכת נעם לבחירות נוספת, אם הממשלה תתפרק כבר בתקופה הקרובה.

את האירוע כיבד בנוכחותו נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי טאו, ששיבח את חה"כ אבי מעוז על פעילותו הרבה מאז נבחר לכנסת בבחירות האחרונות כחלק מסיעת הציונות הדתית.

"שמענו תגובות נפלאות על השיחות של אבי בכנסת", סיפר הרב טאו לפעילי המפלגה. לדברי הרב, "חושבים שזה דברים שאף אחד לא שם לב אליהם אבל בדיוק להפך, יש צימאון גדול. אמר לי משהו כמה הדבר הזה הוא חשוב וממלא את הצימאון ולכן אסור להפסיק עם זה אלא צריך להעצים ולהגביר את זה. בכך לקבע ולהעמיק את העמידה ואת הבהירות נגד כל המשחיתים, וכל המדשדשים, וכל אותם אלה שמהנדסים לנו את התודעה ואת הרוח, מדכאים ולא משאירים שום חלקה טובה".

בהמשך דבריו מרחיב הרב טאו על הצימאון ההולך וגבר. "אספר לכם שבישוב... סיפר לי ידיד שהחליט להקים תלמוד תורה וכבר בשנה הראשונה נרשמו 120 ילדים. יש צימאון גדול ויש רצון רב, צריך רק לגעת בזה, לעורר את זה, להביא לכך שאדם הוא לא לבד. אדם יושב והוא שומע את הרדיו או את הטלוויזיה הוא חושב שהוא בודד בעולם עם הציפיות שלו עם הגעגועים שלו ועם השאיפות שלו. אבל הוא לא לבד. צריך להראות לו שיש רבים אין קץ של אנשים שהם בדיוק כמוהו מצפים למילה גואלת, מרוממת, מחזקת. הדברים רק ילכו ויתעצמו ואשריכם שאתם עוסקים בזה".

"ככל שזה יותר ישמע ויעסקו בזה, יותר יפיצו את זה, כך העצות והרעיונות וההרחבה יבואו הרבה מעבר להשתדלות שלנו והברכה תשרה ותראו את התוצאות מגיעות יותר מהר ממה שמצפים. צריך להרחיב את השורות ולהעמיק את התודעה ולא להיבהל מכל המילים המטשטשות והמאבדות מאתנו את זהותנו והכרת ערך עצמנו, הם רק יותר מכשירים את הצימאון, מכשירים את השאיפה ואת הציפייה לישועה במובן המהות והגדול", אמר הרב טאו במהלך הכנס.

הכנס הינו כנס ראשון, מתוך סדרת כנסים, שבסופם צפויה להתקיים בעוד כחודש ועידה של המפלגה בהשתתפות מאות פעילים. בנוסף, יוצאת המפלגה בימים אלו, למבצע התפקדות. מטרת המפקד החדש הוא לתרגם את פעילות השטח, שהתבטאה באופן ניכר בבחירות האחרונות, למתפקדים רבים וכן על מנת להביא תומכים נוספים למפלגת נעם.

ראש מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, חה"כ אבי מעוז, דיבר אף הוא בכנס ואמר: "בימים אלו אנחנו יוצאים להרחבת השורות, מדובר בהרחבה נדרשת שתחזק אותנו מאוד. בזכות כך שמפלגת נעם נמצאת היום בכנסת, לדבר על הזהות היהודית של המדינה זה כבר לא דבר מגונה. כולם כבר מבינים שזה הדבר שמאחד בין כל חלקי הממשלה הנוכחית, הרצון לשנות את המדינה ממדינת הלאום של העם היהודי למדינת כל אזרחיה ולטשטש את הזהות היהודית. אנחנו צריכים לעמוד על המשמר אל מול האתגרים שהממשלה החדשה מציבה לנו, ומי שיוביל את המלחמה אל מול הנושאים הללו, זאת תהיה מפלגת נעם".