עידית שלו
עידית שלוצילום: יח"צ

רבות כבר נכתב על תופעת הרווקות המאוחרת, הקשיים והלבטים שמלווים את הצעירים והצעירות, במיוחד בני המגזר הדתי, בדרך למציאת הזוגיות.

ההורים שמלווים את הרווקים בשלבים האלה ומלאים בשאלות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה, כמעט ולא נשמעים ולא מקבלים מענה וליווי נכון.

"כאמא וכמטפלת שמתי לב לתופעה נרחבת שלא מקבלת מענה" מספרת עידית שלו, מנחת ימימה ופסיכותרפיסטית שהחליטה לפתוח סדנה מיוחדת להורים שתדון בסוגיה הזו.

"הורים רבים מגיעים אליי ואומרים לי – אנחנו רק רוצים להעניק להם טוב, אבל במקום זה לפעמים נוצר מתח והתרחקות" מספרת עידית. "בכל שנה בימי בין המצרים, אני כמורת ימימה, עובדת על בניין הבית – האישי – אבל השנה החלטתי לעבוד על הצד השני, על ההורות בזמן חיפוש הזוגיות של הילדים".

לקראת פתיחת הסדנה, שתתקיים בשיתוף עם פרוייקט 252 המלווה רווקים ורווקות בדרך חיפוש הזוגיות, מקיימת עידית מפגש זום מיוחד בו תלמד מספר עקרונות בסיסיים להורים לצעירים רווקים.

ההשתתפות בוובינר בהרשמה מראש ללא תשלום

"אני מאמינה שהמפגש הזה הוא ממש חובה לכל הורה, ובמיוחד להורים בשלבים בהם הילדים מחפשים את עתידם ובונים את ביתם" מסכמת עידית "כאמא וכמטפלת אגרתי כל כך הרבה כלים וחשוב לי להעביר אותם הלאה, זה ממש בדמינו".

המשדר יתקיים ביום שני ,י"ח תמוז, 28.6 בשעה 21:00, להרשמה לחצו כאן