חברת 'ימות המשיח' הפועלת להנגשת פונקציות מתקדמות שונות באמצעות קווי הטלפון הכשרים זכתה להגיע לשלב הגמר בתחרות העסקים של 'ידיעות אחרונות' הנערכת בחסות בנק הפועלים.
העפלתה של חברת 'ימות המשיח' לשלב הגמר של התחרות מעידה על מקצועיותה של החברה אשר פועלת במגזר החרדי ואף מחוצה לו, כשהיא מנגישה פונקציות מתקדמות שונות באמצעות קווי הטלפון, דבר ששמיש ביותר בקרב המגזר החרדי.
תחרות העסקים של 'ידיעות אחרונות' מתקיימת משנת 2004 כאשר אחד ההדגשים בתחרות השנה היא היציאה מהמשבר הקשה של תקופת הקורונה.
בתקופת הקורונה, 'ימות המשיח' הייתה פורצת דרך בכל סוגיית הלמידה מרחוק בבתי הספר, סמינרים ותלמודי תורה.
לאורך השנה החברה מעניקה שירות לאלה שאין להם גישה לאינטרנט. בין שלל השירותים של החברה היא מעניקה גם אופציה לקיום מבחנים, למידה מרחוק, קניות, רכישת כרטיסים לאירועים באונליין, קבלת דיווחים והודעות חירום בזמן אמת כאשר הכל נעשה באמצעות קווי הטלפון הכשרים ללא צורך בגישה לאינטרנט ולמכשיר חכם.
יוספי לנצ'נר, סמנכ"ל החברה הסביר כי הרוב המוחלט של המשתמשים במערכות החברה הם הציבור החרדי וכי מדובר בכ-90 אחוז: "רוב הציבור החרדי היום לא מחובר לאינטרנט. גם בקרב החרדים המודרניים ל-25 אחוז מהם אין אינטרנט. יש כאן אוכלוסייה שלמה, שארגונים ובעלי עסקים מתקשים להגיע אליהם".
במהלך תקופת הקורונה עסקים רבים קרסו, אבל מנגד חברת "ימות המשיח" רק התפתחה. לנצ'נר הוסיףכי "היה ברור כבר מההתחלה שצריך להיערך לעומס בביקושים, אבל לא תיארתי לעצמי כמה. הייתה כמות פניות מטורפת של לקוחות, מוסדות חינוך וארגונים, שהיו זקוקים לפתרונות חירום כשרים".