ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבולצילום: חזקי ברוך

תחת הכותרת 'המילון העדכני לחובבי הצביעות' פרש ח"כ משה אבוטבול במליאת הכנסת שורה של תופעות הזוכות ליחס סלקטיבי ובהתאמה לזהות הפוליטית.

״בימים אלו שאנו נפגשים עם דו פרצופיות בתקשורת הישראלית ובאיתרוג של הממשלה מזכיר מאוד מה שהיו אומרים בצבא החייל מאחר, אך כשהמפקד מאחר אזי המפקד מתעכב. להלן מילון חדש למונחים, לחובבי הצביעות והדו פרצופיות שבעידן החזרת המסכות לפנים שלנו, קצת קשה לקלוט את החיוך בזויות הפה של מחוללי תנועת הצביעות לדורותיה'', אמר אבוטבול.

"קיבלתי מחבר את המילון הוספתי עליו ציצים ופרחים נוספים ברוח הזמן, ואני חולק לכם אותו למען נפקח יחד את העיניים למול ממשלת השנאה שעברה כל גבול בהצהרותיה רק לפני מס׳ שבועות, וכעת מדברים אחרת.

להלן המילון הזמני והחדש לשנת 2021:

הפגנה נגד ביבי = דמוקרטיה, הפגנה נגד בנט = הסתה. ביבי בכאפיה = אומנות, בנט בכאפיה = הסתה.

עיתונאי ימני = שופר, עיתונאי שמאל = דעה אמיצה. דגלי אשף = חופש ביטוי, דגלי ישראל = שיסוי והתגרות.

ביבי בוגד = חופש ביטוי, בנט בוגד = הסתה. ביקורת נגד יהודים = חופש ביטוי, ביקורת נגד ערבים = גזענות.

מצעד גאווה = חובה, מצעד הדגלים = אנשים משיחיים. גנץ מקים ממשלה עם ביבי = בוגד, בנט מקים ממשלה עם רעמ = אסור להשתמש במילה בוגד.

כשהרב רפי פרץ בעד טיפולי המרה = מדינה באטרף, וכאשר מנסור עבאס ושות קוראים להם "סוטים" = זה כבר בסדר ומקובל.

ממשלת ימין עם משרדים רבים בראשות נתניהו = זה ביזבוז כספי הציבור, וממשלה מנופחת ממשלת שמאל עם קצת בנט וסער ועשרות שרים ומשרדים = זה שירות לציבור.

חוק נורווגי בממשלה הקודמת בראשות נתניהו = זה שחיתות ציבורית ממדרגה ראשונה, חוק נורווגי בממשלת השנאה עם נורווגי מלא מלא ומורחב = זה עידוד תעסוקה.

כאשר ביבי מטלפן לביתו של הגאון הרב קנייבסקי בקשר לקורונה = זה כניעה לחרדים ולמנהיגם, אך כאשר הקואליציה ממתינה לתשובותיהם של מועצת האשורה של המפלגות הערביות = זה כיבוד דעות נוספות ומנהיגות אחראית.

כאשר מתקצבים מוסדות חינוך בתי ספר ישיבות לציבור התורני והחרדי = זוהי סחטנות, אך כאשר נותנים לציבור הערבי למעלה מחמישים מיליארד וגם דמי כיס = זה תיקצוב שיוויוני.

כך אפשר למנות עוד ועוד קטעי שקר וצביעות, ורק בקשה קטנה לי אליכם אם כבר ונגזר עליכם להיות צבועים לפחות תהיו צבועים בצבע יפה״.