עידו אביגל ז"ל
עידו אביגל ז"לצילום: באדיבות המשפחה

עיריית שדרות ומועצת שער הנגב ממשיכות במסורת 'מרוץ הלילה', והשנה מצטרפת אליהם חברת "אמדוקס" עם מאות משתתפים מעובדי החברה.

במרוץ, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בתמיכת משרד הבינוי והשיכון, ישתתפו למעלה מ-1,000 רצות ורצים מכל רחבי הארץ. "ההרשמה עדיין פתוחה ואני אני מזמין את כולם להירשם, צפוי להיות מרוץ ספורטיבי מאתגר ומהנה כאחד", אמר ראש העיר, אלון דוידי.

בשעה 19:00 ייצא לדרך מקצה של ילדים ואנשים צרכים מיוחדים מתוכנית "אור כוכבים" של עמותת "מאירים" וכן ממסגרות החינוך המיוחד בעיר.

לאחר מכן יוזנק מקצה של גמלאים ובשעה 19:10 צפוי אירוע מרגש לזכרו של עידו אביגל ז"ל, שנהרג מפגיעת רסיס מרגמה במבצע "שומר החומות". עשרות ילדות וילדים, ובהם אחותו תהל ובני דודה ישתתפו במקצה אפרוחים, כאשר גם הוריו של עידו, שני ואסף, יגיעו למקצה.

בסיום האירוע יתקיים טקס ובו יקבלו הזוכים הכלליים וכן הזוכים בקטגוריות הגילאים גביעים ומדליות וכן פרסים שונים ומגוונים.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי אמר "המרוץ השנה יהיה מיוחד ומרגש. חודש לאחר סיומו של מבצע 'שומר החומות' ירוצו איתנו מאות מהחיילים שהגנו עלינו, כולל קצינים ומפקדים. בנוסף, ילדות וילדים ישתתפו במקצה אפרוחים לזכרו של עידו ז"ל, ילד שלא זכינו להכיר אך תמונתו נגעה בכולנו ואנו בקשר שוטף עם משפחתו ומחבקים אותם מכל הלב. נשמח מאוד שרצות ורצים מכל הארץ יירשמו למרוץ ויגיעו בהמוניהם לחזק את העוטף ולהכיר את שדרות דרך הרגליים. בהצלחה לכולם".

ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין: "שיתוף הפעולה של שער הנגב עם שדרות מוכיח את עצמו והוא חלק חשוב בפיתוח האזור כולו- מהכלכלה ועד אירועי התרבות, מרוץ הלילה הוא אירוע שמשלב ספורט ובריאות עם הפנינג למשפחות. אני מזמין את כל האזור לקחת חלק באירוע המיוחד הזה, ובחברות שלנו עם העיר שדרות".