יעקב ברדוגו
יעקב ברדוגוצילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הפרשן הפוליטי של גלי צה''ל, יעקב ברדוגו, תקף ברדיו גלי ישראל את ראש העיר לוד יאיר רביבו שמשתף פעולה עם השרים בממשלת בנט.

"לראש העיר לוד רביבו יש קואליציה עם שבעה חברים מהמגזר הערבי, יוסי הרוש סגן ראש העיר הוא חבר קרוב של השרה איילת שקד וגיסו של מנדלבליט, לוד היא עיר ליכודית - יאיר רביבו מסכן את מעמדו ועלול לסיים את שלטונו, אם היו שם בחירות עכשיו הוא לא היה מנצח", טען ברדוגו.

יאיר רביבו השיב לברדוגו: ''‏יעקב ברדוגו ידידי, יש דברים בחיים יותר חשובים מפוליטיקה. שלומם וביטחונם של תושבי העיר לוד הוא בראש מעייני ולא אאפשר כניסת אלפי פלסטינים לעיר לוד. אם היית נשאר לגור בלוד היית רואה שרבים מהפורעים הם דור שני לאיחוד משפחות טרם החוק של שנת 2003.

"ותנוח דעתך, אני ליכודניק גאה, שיודע לגלות מנהיגות ולהתעלות מעל פוליטיקה של מפלגה", הוסיף ראש העיר לוד. ''אפשר וצריך להפיל את ממשלת השמאל, אבל לא על חשבון גבם של תושבי העיר לוד, שסובלים כבר מספיק.

''ואגב, כל ששת חברי המועצה הערבים באופוזיציה, ואגב מספר 2: הכיסא שלי ברוך ה' מאוד חזק ואני אתמודד בבחירות הבאות וגם אנצח בעזרת השם ובעזרת התושבים שמאמינים בי ובדרכי", כך רביבו.