לעבור ניתוח זו חוויה שכולם היו כנראה מוותרים עליה. להתעורר באמצע ניתוח שנועד להציל את חייך, הופך את החוויה לטראומתית עוד יותר.

תושב טורונטו, שהזדהה רק בשם המשתמש Doge_Ram, שיתף באתר Reddit את הרגעים מעוררי האימה כאשר התעורר לפתע באמצע ניתוח מציל חיים, לאחר שחומרי ההרדמה שהוזרקו לגופו פגו לאחר שהניתוח ארך מעל למתוכנן.

הוא הגיע לבית החולים לאחר שסבל מקריסת ריאה בשיעור של 75 אחוזים. בעקבות מצבו החמור, החליטו הרופאים לבצע את הליך הניתוח בו נאלצו לשאוב את האוויר מסביב לריאותיו כבר בחדר המיון במקום להבהיל אותו לחדר הניתוח.

"זה התרחש בסביבות השעה 3 לפנות בוקר. בשלב מסוים המנתח היחיד במיון הגיע לבצע את ההליך לאחר שהרדיולוג קבע שאכן יש לי פנאומוטורקס (אוויר בחלל בית החזה). קיבלתי מנה כבדה של חומר ההרדמה קטמין, שהיה הדבר הגרוע ביותר שעשיתי. לקחתי לא מעט תרופות בחיי, אבל קטמין הוא חיה אחרת לגמרי", תיאר Doge_Ram את שהתרחש בחדר המיון.

אלא שכאן רק החל "ניתוח הסיוטים" שלו, והכל החל רק להידרדר. "היה אמור לקחת למנתח שלי רק 10 דקות להכניס את הצינור הזה לשאוב את האוויר מהריאות. זה לקח יותר מ-45 דקות. ההשפעה של קטמין לא נמשכת זמן רב, בערך 30 דקות עד שעה. אני מאמין שבעקבות הכאב האדיר התעוררתי".

את מה שהוא ראה באותו רגע בו פקח את עיניו, הוא לעולם לא ישכח. ''המנתח מצד ימין שלי לובש כפפות מדממות, המנתח הנוסף מצד שמאל שלי ועוד 5 אנשים נוספים, ככל הנראה אחיות ואולי רדיולוגים, שהביטו בהליך הניתוח שלי עם מבט של אימה על פניהם".

המנתח, שהבחין כי החולה השוכב על מיטת הניתוחים התעורר לפתע, אמר לסובבים אותו "לא נתנו לו מספיק קטמין", והמשתמש תיאר את המבט של האחות באותו רגע. "היא נראתה כאילו ראתה רוח רפאים". לאחר מכן שאל החולה את המנתח "עוד כמה זמן נותר לניתוח" והרופא ענה לו "כמעט סיימתי".

לאחר מכן המשיכו הרופאים בהליך הניתוחי תוך שהחולה צורח מכאבים על שולחן הניתוחים. בסופו של דבר עבר הניתוח בהצלחה, והוא משחזר את הרגע בו התעורר שוב לאחר הניתוח ואמר לאביו שישב סמוך אליו "אני זוכר הכל". הוא מסיים את הפוסט המזעזע שלו במילים "זה היה סיוט בתוך סיוט".