יעקב ברדוגו ומשה שלונסקי
יעקב ברדוגו ומשה שלונסקיצילום: משה שי ויונתן זינדל, פלאש 90

אנשי התקשורת יעקב ברדוגו ומשה שלונסקי התעמתו בתוכניתם השבועית בגלי צה"ל, כשברדוגו החל למתוח ביקורת על ההצבעה הכפולה של ח"כ אביר קארה, ושלונסקי טען שברדוגו היה מדבר אחרת אם קארה לא היה ממפלגת ימינה ומקואליציית בנט.

ברדוגו פתח: "הסתכלתי הבוקר על מלח הארץ אחר, אחד שקוראים לו אביר קארה. אמרתי מה קרה היום לאביר, מה קרה לו, מה הוא אשם שיש לו ידיים ארוכות. בוא נגיד את העובדות - הצבעה כפולה היא עבירה פלילית. מי שמצביע פעמיים זו עבירה פלילית. יחיאל חזן הורשע בזיוף, מרמה והפרת אמונים כשהצביע פעמיים.

''כשאני מסתכל על התמונות של אביר קארה אני רואה שהצביע בשתי עמדות שונות", המשיך ברדוגו. "עד שלא העירו לו חברי כנסת אז הוא לא הודה... איך פתאום אביר איכות השלטון, לא באים לדבר על אביר השלטון קרא ואומרים 'בוא נפתח חקירה'. קודם כל להשהות אותו ולעשות חקירה. אותם פרקליטים שמקמטים את המצח פתאום לא מתעוררים? אותו אביר קארה חתם פעמיים לתמכיה בנשיא. יש בעיה עם האביר''.

שלונסקי טען: "אני חושב שזה לא כזה אסון גדול, צריך להשהות אותו ולתת לו עונש. יש מספיק עונשים בתוך הכנסת. הוא הודה מיד''.

ברדוגו המשיך לתקוף את קארה: ''יש פה חשד לאיש לא ראוי ומחוקק בעייתי. דין גורולובסקי ודין יחיאל חזן כדין אביר קארה. בגלל שמפלגת ימינה בחרה בגוש השינוי? גוש השינוי כל היסוד שלו זה ניקיון כפיים ורק לא ביבי וזה שהוא הודה זה לא מבטל את הפליליות''.

שלונסקי הציע להמשיך בתוכנית ורמז שאם קארה היה ממפלגת הליכוד, ברדוגו לא היה זועם כל כך. "שיעמידו אותו לדין פלילי, הכל בסדר, אפשר להמשיך הלאה, מי שמצביע ככה לא ראוי להיות חבר כנסת. אני לא בטוח שאם הוא היה בא מהליכוד היית משמיע את הכתב פלסתר כמו שעשית עכשיו'', אמר שלונסקי.

ברדוגו נדלק: "שלונסקי אתה האשמת אותי באמירה? כשאתה לוקח קיסם מבין עיני תיטול קורה מבין עיניך. באמירה הבוטה שלך האשמת את עצמך כשאתה מלבין את הדברים האלה. אתה מטיל ספק בטוהר הדיבור שלי? כשאתה מדבר, אני רוצה שתחזור בך מהדברים שאמרת. אני מציע שתאשים את החברים שלך''.

שלונסקי שב על אמירתו: ''אם זו היתה מפלגה אחרת לא היית מתנגד אותו דבר''. ברדוגו: "אתה ממשיך להאשים. אתה מלבין את פניי ואתה רוצה שאשתוק. אתה מאשים אותי באפליה והאפליה היא על ראשך. אתה בעל אג'נדות''.

שלונסקי: ''מאה אחוז, אפשר להמשיך הלאה? אתה אלוף העולם של האג'נדות. בחייך טול קורה. אתה מדבר על אג'נדות? מה אתה צריך עוד? אם הוא היה ממפלגה אחרת היית מתנהג אחרת. אני לא מוכן להלבין עבירות, אם רוצים להעמיד אותו לדין שיעמידו אותו לדין''.

ברדוגו: ''זה סוג של צביעות וזה מעיד עליך. אתה מלבין, אתה מבהיר, אתה הוא זה שעושה את זה שנתיים שאתה נהגת באג'נדה לא נתניהו''.

שלונסקי: ''עזוב אתה אלוף העולם בנתניהו, פעם אחת צריך להגיד לך את האמת. איך שאתה מתנהג בשנים האחרונות. אני פשוט לא מאמין למה שאני שומע בשידור. אני באמת לא מאמין. או שאתה לא מבין מה שאתה עושה או שאתה מבין וממשיך הלאה. אני בהלם ממה שקורה עכשיו''.

ברדוגו: ''בינתיים התיק של נתניהו קורס ובשנים שאתה משדר איתי אתה לא אומר כלום על התיק שקורס אבל מדבר איתי על מתווה הגז, הסיפורים נגד נתניהו, אז אני שם הרבה יותר... אז כמו שאומרים לך אתה שייך לתקשורת ה'מאוזנת', שנים העברת ביקורת על הקואליציה ועכשיו תעבירו ביקורת על האופוזיציה, זו הלבנה. אני מנסה לאזן תקשורת מוטה שאתה חלק מהיצירה שלה''.

שלונסקי: ''אתה מדבר על תקשורת מוטה? אתה לא רואה מה אתה וחבריך עושים? אתה לא רואה מה קורה פה בחודשים האחרונים?''.