עמית סגל
עמית סגלצילום: Hadas Parush/Flash90

לאחר שהודיע אתמול כי היום (שני) ימסור "הודעה חשובה", פרסם עמית סגל כי בשבועות הקרובים יצא לאור ספרו הראשון "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית".

"והרי הודעה מרגשת", הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו. "בשבועות הקרובים יצא לאור ספרי הראשון, 'סיפורה של הפוליטיקה הישראלית' עם איורים של עמוס בידרמן".

כזכור, סגל הבטיח אתמול שימסור היום הצהרה חשובה. הוא לא מסר פרטים נוספים ולא רמז לתוכן ההודעה הצפויה.

התגובות בעמוד הטוויטר העלו מספר השערות אחת מהן היא שיעזוב את חדשות 12, על מנת להצטרף באופן רשמי למפלגה פוליטית, או אולי תפקיד שהוצע לו על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט. רמז נוסף הגיע מהוצאת הספרים סלע מאיר שאפשר שמדובר בספר חדש.

העיתונאי הוותיק גדעון אלון כתב ‏"ההודעה הדרמטית שפירסם עמית סגל לפיה מחר יפרסם 'הודעה חשובה', עוררה הערב גל ניחושים וספקולציות. אין לי מושג מה בכוונתו להודיע ולאן פניו מועדות. כמי שעוקב אחריו מהיום הראשון שהגיע לכנסת ככתב גל״צ וזכה לכינוי 'הילד' ובלט בכשרונו העיתונאי, אני מעריך שבהודעתו מחר הוא יפתיע רבים".

סיפורה של הפוליטיקה הישראלית
סיפורה של הפוליטיקה הישראליתצילום: יחצ

מאוחר יותר הוסיף סגל הבהרה, "תראו חברים. אל תבטלו תכניות כן? לא צריך להיסחף. בהצלחה גם לנבחנים מחר בבגרות. לא לוותר על זה בשביל ההודעה. זו הודעה שבשבילי היא משמחת ומרגשת ומקווה שגם בשבילכם ללא הבדל השקפה פוליטית. ולא, אני לא מתמנה לשר המים או כל דבר דומה".