כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטליצילום: FREEPIK

אם בעבר כשבעל עסק היה צריך להציג את עצמו או רצה להשאיר את הפרטים שלו ביד הלקוח - הוא היה צריך להדפיס כרטיס ביקור בבית דפוס, לאפסן אותו בתא אלגנטי ולהגיש אותו ללקוח - הרי שהיום כרטיסי ביקור דיגיטליים פורצים גבולות ומאפשרים הפצה מהירה באינטרנט והרבה יותר מ"רק" כרטיס עם פרטים של בית העסק.

בכל הנוגע לשאלה למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי: התשובה רחבה מאד. ובכול זאת אפשר לקצר ולומר כי זה הדבר החכם ביותר שבעל עסק יכול לעשות עבור בית העסק שלו ועבור קידום מוצר, שירות או כל יוזמה אחרת.

אז מדוע צריך כרטיס כזה?

כרטיס ביקור דיגיטל י לעורכי דין מטרתו בראש ובראשונה לספק פרטים על בעל מקצוע, מטרת הכרטיס לספק מידע רלוונטי כמו שם בעל העסק, דרכים ליצירת קשר, כתובת אימייל, קישור לאתר אינטרנט או לעמוד עסקי ברשת החברתית והקניית כל מידע דרוש ללקוח פוטנציאלי כדי שהלקוח יוכל ליצור קשר עם בעל העסק או עם בעלת המקצוע.

כרטיס ביקור דיגיטלי יספק את הפרטים הדרושים ומשלב לעיתים מיניסייט שהוא אתר אינטרנט קטן של העסק או דף נחיתה אשר יקשר לשאר פלטפורמות בהן יש פרסום של בית העסק, החל מאתרים של מומחים עד לאתר אינטרנט או עמוד ברשתות החברתיות.

הכרטיס נועד לאפשר מידע חשוב ושימושי על בית העסק, לשווק את העסק על ידי יצירת אינטראקציה בין הלקוח לשאר פלטפורמות של בית העסק, כמו גם עבור הגדלת מעגל לקוחות, והוא מאפשר שיווק נרחב יותר ומתן שלל אופציות ליצירת קשר עבור הלקוח.

כרטיס כזה נשלח ללקוחות באופן אוטומטי לאחר כל שיחה או בקשה, ומופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, מאפיין את בית העסק או נותן השירות בעיצוב ובאווירה שלו ומכיל יתרונות שיווקיים רבים החל מקישור לרשתות החברתיות או לדף נחיתה לצורך השארת פרטים על ידי הלקוח קנייה או יצירת קשר.

כיצד משיגים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כדי לעצב, לאפיין, לבחור ולבנות כרטיס ביקור וכדי להחליט אודות הקישורים והפונקציות שעל הכרטיס להכיל - חשוב להתייעץ עם מומחים באפיון בנייה ועיצוב כרטיסי ביקור כאלה.

בחרו מומחים שידעו לבצע את ההתאמה המושלמת עבורכם ויספקו לכם מקסימום נוכחות ברשת האינטרנט באמצעות הכרטיס והתאמתו ללקוחות שלכם ולצרכים של בית העסק שלכם.