אליהו זוהר ושמעון חזן עם נפתלי בנט
אליהו זוהר ושמעון חזן עם נפתלי בנטצילום: דוברות

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו (ללו) זוהר וסגנו שמעון חזן נועדו היום (שני) עם סיעת ימינה ועם ראש הממשלה נפתלי בנט.

זוהר ציין בפני החברים כי "כדור שני בקריית מלאכי, חוויתי במשך עשורים רבים הזנחה מתמשכת מצד הרשויות. נכון שבשנים האחרונות אנו חווים מקצה שיפור ביחס הרשויות, אך אין זה מספיק. אנחנו מצפים מרשויות הממשלה לתמוך משמעותית בחיזוקה של העיר על מנת שנוכל להמשיך ולקלוט אלפי משפחות איכותיות, תוך שמירה על מערך התשתיות ורווחתם של כלל התושבים".

ראש הממשלה בנט ברך את ראש העיר על עבודתו בפיתוחה וניהולה של קריית מלאכי והדגיש כי "חיזוק הפריפריה וצמצום פערים הוא יעד מרכזי לחיזוק חוסנה הלאומי והחברתי של מדינת ישראל. רשויות דוגמת קריית מלאכי הן בעלות פוטנציאל עצום, הן בשל מיקומן הגיאוגרפי והן בשל פתרונות הדיור שהן מעניקות לאלפי זוגות צעירים".

שרת הפנים איילת שקד ציינה כי "את הסיור הראשון שלי בתפקיד אעשה בקריית מלאכי, עיר ששינתה פניה וסוחפת אליה אלפי משפחות וזוגות צעירים איכותיות".

עו"ד שלום וסרטייל, יו"ר ציפחה אינטרנשיונל הבונה עם חברת רוטשטיין אלפי יחידות דיור בשכונת 'כרמי הנדיב' בעיר מציין כי "העיר נמצאת אכן בתנופת בניה אדירה תוך אכלוס משפחות צעירות ואיכותיות מכל רחבי הארץ. ראשית, כי המיקום נפלא ושנית כי ראש העיר גדל במקום, והינו בעל חזון ונחישות מרשימה. אלה הסיבות שבגינן בחרנו במקום זה לבנות בה אלפי יחידות דיור. הבינוי בצפון תל אביב וכאן זהה ברמתו. עם זאת, ככל שהרשויות ישפרו את התשתיות והנגישות וידאגו לתקציבים ראויים למוסדות ציבור, כך יצומצמו הפערים עד לבלי הכר בין הפריפריה למרכז, תוך מתן פתרונות איכותיים, זמינים ובמחירים ברי השגה לזוגות הצעירים".