אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה "אפל" טים קוק, מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, ורבים מעשירי העולם האחרים יתכנסו בימים הקרובים בעיר סאן ואלי באיידהו, ארה"ב, על מנת להתחיל ב"מחנה הקיץ של המיליארדרים" בו הם לוקחים חלק מדי שנה.

בין הפעילויות המתוכננות לעשירי העולם במהלך מחנה הקיץ המסורתי, הם גם ימשיכו בעבודתם ויסגרו עוד עסקאות שיכניסו לכיסם מיליוני דולרים נוספים.

"מחנה הקיץ של המיליארדרים" מאורגן מדי שנה, למעט בשנה שעברה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, על ידי חברת השקעות בשם Allen & Company שנוסדה בשנת 1922 כעסק משפחתי, אך הצליחה ליצור קשרים עם ענקיות הטכנולוגיה ועשירי העולם, ויחד סגרו מספר עסקאות ענק בשנים האחרונות.

בין היתר עמדה חברת ההשקעות מאחורי עסקת רכישת וואטסאפ על ידי פייסבוק בסכום של 19 מיליארד דולר וכן מאחורי הנפקת גוגל ופייסבוק.

במהלך 40 השנים האחרונות מנהלת החברה את "מחנה הקיץ של המיליארדרים" בו לקחו חלק בעבר גם מייסד "אמזון" ג'ף בזוס, אופרה ווינפרי, מייק פומפאו כאשר שימש כראש ה-CIA, ועשירים מפורסמים נוספים, שנהנו מתוכנית בידור מגוונת שכוללת בין היתר פעילויות ספורט אתגרי, משחקי טניס, טיולים, הקרנות סרטים ועוד.

מנהלי חברת ההשקעות Allen & Company מקווים כי במהלך הימים הקרובים בו יקחו חלק עשירי העולם במחנה הקיץ היוקרתי, ייסגר מספר עסקאות ענק נוספות וחברת ההשקעות תוכל להיות מעורבת ולקבל נתח מהרווחים.

כך היה, לדוגמא, כאשר על פי הדיווחים החליט מייסד "אמזון" ג'ף בזוס לרכוש את ה"וושינגטון פוסט" כאשר היה באמצע "מחנה הקיץ של המיליארדרים".