רון ובת חן אזולאי, שודכו על ידי שגרירת OU
רון ובת חן אזולאי, שודכו על ידי שגרירת OUצילום: ללא

ארגון ה-OU היהודי הצטרף למיזם ההיכרויות של המרכז האקדמי לב "שגרירים בלב", ושדרג את אופציית ההיכרויות בעולם היהודי גם אל מעבר לים.

מיזם "שגרירים בלב" פועל כבר כשנתיים, במהלכן התקיימו 41 חתונות של זוגות שהכירו בזכות המיזם. כעת, בזכות הצטרפות ארגון ה-OU למיזם, יוכלו הרווקים למצוא את החצי השני שלהם שפעמים מחכה להם בארץ רחוקה.

"קיימת בעיה אמיתית", אמרה רחלי עמר ניניו, מנהלת הפיתוח של OU ישראל. "בני ובנות נוער דתיים לאומיים מרחבי העולם המגיעים לגיל הדייטים מחפשים את עצמם ולא יודעים איך להגיע לאוכלוסייה המתאימה להם".

לדבריה, "לעיתים מדובר ברווק בודד הנמצא באוניברסיטה מרוחקת ממקום יישוב יהודי. כעת באמצעות פרויקט שגרירים בלב, השגרירים שהם חברים של המועמדים יכולים לסייע להם במציאת בן או בת הזוג".

המיזם "שגרירים בלב" מאפשר לאנשים למצוא לחבריהם את בן או בת הזוג שלהם על ידי אפליקציה יחודית שפותחה במיוחד במסגרת המיזם ומסייעת להם להתאים את בני הזוג. האלגוריתם מפלח את הנתונים בעזרת שאלות עליהן משיבים "השגרירים", וכך מציע לכל "שגריר" מספר הצעות פוטנציאליות לשידוך.

רז ובת חן אזולאי הכירו בזכות המיזם. הם שניהם מישראל אך בינהם הכירה עמר ניניו מארגון ה-OU. "לקדוש ברוך הוא דרכים רבות משלו, אבל בדרך הטבע ככל הנראה לא היינו נפגשים", אמרו. "פרויקט שגרירים בלב הוא פרויקט מבורך, תודה לשגרירים המדהימים שלנו על הליווי".

כאמור, 41 חתונות התקיימו דרך הפרויקט בשנתיים בו הוא פעיל, 650 שגרירים ו-3,500 מועמדים משתתפים בו. כעת מקווים במרכז האקדמי לב וב-OU ישראל להקים בתים נוספים על ידי הרחבת תחום לקהילות יהודיות נוספות.