ינון אזולאי
ינון אזולאיצילום: Flash90

חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס זועם על הודעת שר האוצר לפיה יחיל את מיצוי כושר ההשתכרות כקריטריון לזכאות סבסוד מעונות יום לילדים.

"ליברמן אמר שהוא יטפל בחרדים, והנה הוא עושה את זה. ליברמן אומר לנו שמי שרוצה ללמוד תורה, לא יוכל ללמוד תורה – ואת זה אנחנו לא נאפשר. האג'נדה של ליברמן היא לפגוע בחלשים, ואתם תראו שזה לא קורה רק אצל החרדים", דברי אזולאי בראיון ל-103FM.

לדבריו, "אנחנו בודקים אפשרות לעתור לבג"ץ וארגוני הורים דיברו איתי בנושא הזה. העילה לעתירה היא פשוטה, שכן כבר לפני חודשיים שובצו הילדים במעונות היום הללו. כל עוד אני בוועדת הכספים, למשרד האוצר לא יהיה קל. על כל דבר תהיה מלחמה בוועדת הכספים, ובכל הוועדות. כל דבר שמשרד האוצר יבקש, אנחנו נוכל לתקוע".

"נלך למלחמת חורמה, ואם צריך להיות בכנסת 48 או 72 שעות ברצף, נעשה את זה ולא נוותר על דבר", טען ח"כ אזולאי והתייחס למאמצים באופוזיציה להכשיל את הממשלה החדשה. "כמו הבלאגן שיש בוועדה המסדרת, כך יהיה בכל ועדה. אעשה את זה בצורה הכי מכבדת ופרלמנטרית שיכולה להיות, אבל אשתמש בכל הכלים שברשותי".

"מבחינתי שלא יעבור תקציב", הוסיף ח"כ אזולאי לסיום. "זאת ממשלה רעה. בנט, שקד ולפיד אמרו שהם ידאגו לחרדים, אבל אם זאת הדאגה שלהם לחרדים אז הם בגדו במעט האמון שעוד נשאר כלפיהם".