חיפה מול האורחים מקזחסטן הערב. התקשו מולם מאוד
חיפה מול האורחים מקזחסטן הערב. התקשו מולם מאודצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אכזבה למכבי חיפה. אחרי שסיימה את העונה האחרונה רק מלפני כמה שבועות עם תואר האליפות ה-13 בתולדותיה והראשונה מזה עשור, כבר הערב (רביעי) פתחה מכבי חיפה את עונת 2021/22 שלה בכדורגל כשאירחה במסגרת המשחק הראשון של סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, את קייראט הקזאחית, באצטדיון סמי עופר שבכרמל.

האלופה הישראלית קיוותה להשתמש ביתרון הביתי כדי להשיג תוצאה טובה הערב במשחק הראשון מבין שניים, לקראת משחק הגומלין מול הקזאחים שיתקיים בעוד שבוע בדיוק, אך לצערם זה לא הצליח.

כבר בהתחלה התקשתה האלופה מחיפה אל מול האורחים מקזחסטן שהגיעו ליותר מצבי הבקעה ופספסו בגדול. רגע לפני הירידה להפסקת המחצית, חילופי מסירות בין מוחמד אבו פאני לעומר אצילי הסתיימו בשערו הראשון של אצילי בעונה החדשה ושער ראשון של מכבי חיפה העונה ובמשחק בכלל, ששימח את אלפי האוהדים ביציעים.

במחצית השנייה השחקנים של ברק בכר שוב נחלשו וראו היטב את החלודה ואת השפעות הפגרה. בדקה ה-76 הם גם שילמו על כך כשבלם האורחים אליפ כבש לזכותם והשווה את התוצאה לאחר כדור מהקרן.

חיפה עוד ניסתה לקחת את היתרון חזרה כשהייתה לא רחוקה מכך עם משקוף והצלה גדולה שסחטה משוער האורחים מקזחסטן. אך בסיום נפרדו השתיים בתיקו 1:1 בלבד, תוצאה שעשויה להדיח את חיפה כבר בתום הסיבוב הראשון ממוקדמות ליגת האלופות.

כזכור, המנצחת במפגש בין חיפה לקרייאט תתמודד בשלב הבא מול הכוכב האדום בלגרד, בעוד המפסידה תרד למפעל הכדורגל החדש, הקונפרנס ליג. האם חיפה יצליחו להתקדם שלב נוסף במוקדמות מפעל הכדורגל היוקרתי ביותר באירופה או שיצטרפו לישראליות במפעל הכדורגל החדש?