ג'ון קרי
ג'ון קריצילום: רויטרס

שליחו המיוחד של נשיא ארה"ב לנושא האקלים, מזכיר המדינה לשעבר ג'ון קרי, נתפס שוב כאשר הוא מפר את הוראות הקורונה כאשר הסתובב בשדה התעופה בבוסטון כאשר אינו חובש מסכת פנים, בניגוד להוראות.

תמונות שפרסם אתר החדשות Washington Free Beacon משדה התעופה בבוסטון הראו את קרי עובר בבידוק הביטחוני כאשר אינו חובש מסכת פנים כנדרש.

זו היתה הפעם השנייה שקרי מפר בחודשים האחרונים את הוראות הקורונה. בחודש מרץ האחרון הוא צולם על טיסת "אמריקן איירליינס" כאשר הוא יושב על כסאו במטוס וקורא ספר כאשר גם אז לא חבש מסכה.

בתגובה לביקורת החריפה שהוטחה בו אז, בעיקר מצד מחוקקים רפובליקנים ואפילו בני משפחתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, טען קרי כי הסיר את המסכה "לרגע אחד בלבד".

"אם הורדתי את המסכה שלי לאוזן אחת בטיסה, זה היה לרגע אחד בלבד. אני חובש את המסכה שלי כי זה מציל חיים ועוצר את התפשטות המגפה", אמר קרי.

ההפרה החוזרת ונשנית של קרי הגיעה לאחר שכבר בחודש ינואר, זמן קצר לאחר כניסתו לתפקיד, חתם הנשיא ביידן על צו המחייב טסים לחבוש מסכות פנים במהלך טיסות.

בנוגע להפרה הנוכחית, אמרה דוברת שדה התעופה בבוסטון כי ההנחיות הנוכחיות ממשיכות לחייב את הנוסעים לחבוש מסכת פנים גם במהלך הבידוק הביטחוני וכל זמן שהם בטרמינל. "המסכות נדרשות בכל פעם שמישהו נמצא בתוך שדה התעופה או על כלי טיס", אמרה דוברת שדה התעופה בבוסטון.