מנקים ומשפצים את האנדרטה לזכר יוסי שוק הי"ד
מנקים ומשפצים את האנדרטה לזכר יוסי שוק הי"דצילום: דוברות 'אם תרצו'

ראשי הקמפוסים של תנועת "אם תרצו" שי רוזנגרטן וידידיה אביגד הצטרפו הבוקר (ראשון) לפעילה הציונית אופיר דיין והגיעו לאנדרטה לזכרו של יוסי שוק הי"ד הנמצאת דרומית לחברון.

שוק נרצח בפיגוע ירי בבית חגי בשנת 2005 והוא בן 33 בלבד.

ראשי הקמפוסים של תנועת "אם תרצו" יחד עם דיין עמלו שעות כדי לנקות ולשפץ את האנדרטה.
לאחר מכן הם יצאו לחלק ממתקים לחיילי צה"ל אשר משרתים באזור ומגינים על המתיישבים.

אופיר דיין סיפרה, "ברגע שראיתי את דבר השחתת האנדרטה לזכרו של יוסי שוק ז״ל, ידעתי שעליי לעשות מעשה על מנת לתקן את העוול הנורא. פרסמתי ברשתות החברתיות קריאה לאנשים להצטרף ומהר מאוד קיבלתי תרומות לקניית חומרי הניקוי ופניות רבות, ביניהן אלה של פעילי 'אם תרצו' שביקשו לסייע בנקיון. המהירות בה גויסו התרומות והמתנדבים מדגימה שוב את יופיו של עם ישראל".

שי רוזנגרטן רכז הפעילים הארצי של תנועת 'אם תרצו' הוסיף, "לאחר שהובא לידיעתנו שבני בליעל השחיתו את האנדרטה לזכר יוסי שוק הי"ד היה לנו ברור שאנחנו חייבים לעשות מעשה ולהתייצב. ניקינו את האנדרטה ושיפצנו את הדרוש תיקון. לאחר מכן בחרנו בתגובה ציונית הולמת- חיזוק חיילי צה"ל שמשרתים במוצבים סמוך לחברון ועומדים על משמר ארצנו".

דידי אביגד רכז תנועת "אם תרצו" באוניברסיטת אריאל סיכם, יוסף שוק נרצח ע"י מחבלים כשהיה אב לחמישה ובן 33 בלבד במותו. חידוש האנדרטה בדיוק ביום הולדתו וחלוקת ממתקים לחיילים באזור, זהו יום ההולדת הכי טוב שיכולנו לחגוג לו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".