מקום בעולם
מקום בעולםצילום: יח"צ

דלית סוטר, יו"ר פורום קפה שפירא היא אקטיביסטית ואשת תקשורת בכירה ותיקה שחשבה שראתה כבר הכל בעולם התקשורת.

ברם, מתברר שחיכתה לה הפתעה בשבת האחרונה כשזכתה להדים תקשורתיים נרחבים דווקא ממקור פחות צפוי מבחינתה, ואף מיהרה לשתף על כך את אלפי עוקביה הנאמנים בטוויטר. "טוב, שמעתם פעם על העיתון "עולם קטן?, צייצה אמש בטוויטר.

"ובכן, משהו מניסיוני: הגשתי תוכנית מאזינים יומית בגלי ישראל ששודרה בערוץ 20, אין ספור טורים שלי התפרסמו בעיתונות, מאות סרטוני יוטיוב של הקתדרה ונותרתי אלמונית. ואז? פורסם טור אחד פרי עטי, בלי תמונה ב'עולם קטן' ונהייתי סלב. פרסמו בעולם קטן", ציינה סוטר.

סוטר מצטרפת למועדון מכובד של עשרות אלפי בתי אב ומעל ל-200 אלף קוראים במגזר הדתי לאומי שגילו את סוד כוחו הציבורי של "עולם קטן" כעיתון שמוביל את סדר היום בסוגיות הציבוריות, הלאומיות והחברתיות במגזר הדתי לאומי. בעולם קטן ראו מה טוב וביקשו להעתיק את ההצלחה הגדולה גם עבור רבבות בני הנוער במגזר ולהפיק את מגזין "מקום בעולם", המגזין האיכותי והססגוני במגזר שמעניק לבני הנוער תוכן שינתק את הילדים שלכם מהמסכים וירתק את הילדים שלכם חזרה לעבר המילה הכתובה על גבי הנייר ולארץ ישראל היפה.

הציוץ של סוטר
הציוץ של סוטרצילום: ללא

מקום בעולם מעניק לקוראיו הצעירים תוכן איכותי, צבעוני, ססגוני וחזק ומעלה לסדר היום את כלל הסוגיות והנושאים הבוערים שנוגעים לבני הנוער, והכל בעטיפת תוכן מותאמת ומכובדת. עם מצבת הכותבים במגזין נמנים הידוענים ואנשי התוכן והחינוך המובילים בקרב הנוער בהם מתן צור, נדב גדליה, אמיר מויאל, הראל חצרוני, רועי אהרוני, נעמה מוזס, רעות גולדיבסקי, אשר בן אבו, טליה שושן, ועוד שמות מוכרים וטובים.

"אלפי בני מצאו את הפתרון האידיאלי עבורם לחופש הגדול ונהנים מתוכן איכותי, מרתק ומעצים עבורם", אומר איתי גרנק, מו"ל עולם קטן. "אנחנו מביאים לילדים שלנו את חומר הקריאה בעטיפה שמותאמת עבורם. את מה שהיינו רוצים לתת להם בעצמנו כהורים ובגלל לחץ הזמן והלו"ז הצפוף ובוודאי בשל העובדה שילדינו בחופש ואנחנו לא, אנחנו לא מגיעים לכך והרבה פעמים מרגישים רגשות אשם וחשוב שנדע לתת לילדינו פתרונות שיאפשרו להם להשתחרר מהמסך. בנוסף אנחנו מחזירים את בני הנוער לארץ ישראל יחד עם כל בני המשפחה, אין ספק שמדובר פה בחבילה האידיאלית לחופש ולכל ימות השנה. השבוע פתחנו את המבצע ונשארו עוד מעט כרטיסים יישארו לעוד זמן רב, בכל זאת הכמות מוגבלת".

"מקום בעולם" כעת במבצע – רוכשים מינוי שנתי ב-32 שקלים לחודש ומקבלים כרטיס מטמון של רשות הטבע והגנים למשך שנה.

לפרטים נוספים