השקעה כלכלית
השקעה כלכליתצילום: FRREPIK

מי שלוקח הלוואה יודע שהבנק אינו נותן כסף במתנה. את ההלוואה יש להחזיר בתוספת ריבית ביחס למדדים במשק ובהצמדה לריביות הבנקים. כיום, יש לא מעט אנשים שיש להם מספר הלוואות בחשבון הבנק והם אינו יודעים כמה הם משלמים בכל חודש ואיזה ריביות נוספות לכל תשלום.

בין היתר, הסכום החודשי "הקבוע" כל הזמן משתנה וגדל - והבלבול וחוסר האונים גוברים. במקרה שאתם מרגישים שאתם משלמים יותר מידי כסף על ההלוואות שלכם ובמקרה שהתשלומים גבוהים מידי או אפילו רבים מידי - כדאי לשקול לבצע איחוד הלוואות.

אבל מה צריך לדעת על הפעולה הזאת?

איחוד הלוואות הוא סוג של הסדר חוב מול הבנקים (או מול מספר בנקים) שנועד לאחד בין כל ההלוואות והאשראי שניתן ללקוח. המטרה: להקל על הלקוח בהחזרת הכספים, להוריד ריביות או סכום של החזר חודשי, לאפשר עובר ושב שאין בו מינוס וכזה שרק גדל וגדל כאשר הפעולה עוזרת לרבים לצאת ממצב של בלבול, קושי וחוסר אונים מול התשלומים שיורדים בכול חודש.

חשוב לדעת!

איחוד הלוואות אומנם מכסה את החובות שנותרו, אבל מוליד הלוואה אחת גדולה שחשוב לעמוד בה; לכן כאשר מאחדים הלוואות יש להגיע להסדר עם הגוף הפיננסי ממנה לקחתם את ההלוואה ולבחור עסקה באמצעותה תוכלו לשלם בכול חודש את הסכום הדרוש בהתאם להכנסה קבועה. בחרו חברת פיננסים המציעה איחוד הלוואות עם הסדרים חודשיים הגיוניים עבורכם, ובחרו חברה שמציעה ריבית נמוכה ועסקה טובה שתטיב עמכם ותספק לכם את תשואות פיננסים הטובות ביותר.

מתי כדאי לבצע איחוד הלוואות?

פעולה כזאת כדאי לבצע במקרים הבאים:

כאשר אתם לא עומדים בקצב ההחזרים ובכמות ההלוואות שלקחתם מהבנקים החל מהלוואות גדולות עד קטנות.

אם הריביות של ההלוואות שלקחתם גבוהות מידי, חשוב לבחור עסקה שתכסה חובות ולבחור הלוואה עם ריביות הרבה יותר נמוכות מהקיימות.

איחוד הלוואות כדאי לבצע כאשר המינוס בבנק גדל וגדל ואין זה משנה כמה שעות אתם עובדים כדי לכסות אותו, המצב רק מחמיר.

פעולה כזאת מומלצת עבור מי שיש לו נכסים שיכולים להוות "גלגל הצלה" במקרים של קשיים בהחזרת ההלוואה הגדולה שתקבלו בזמן האיחוד.

בחרו חברה עם מומחים פיננסיים שמגיעים בתחום הבנקאות ויכולים לבצע עבורכם התאמה של עסקה טובה, ותוכלו כבר עכשיו להתחיל לנשום לרווחה.