מיזם תמונה
מיזם תמונהצילום: חופשי

תסלחו לי שאני מפריעה לכם באמצע תשעת הימים אבל תיכף ט''ו באב ויש לי איזו תובנה שעלתה אחרי הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר הכרויות לפרק ב' ותקעתי מבט בשאלות ששאלו שם. כאלו שביקשו שאספר על עצמי ואפרט. אחד הדברים שנורא קשה, זה פתאום לשווק את עצמך.

זה התחיל רגוע עם פרטים כמו שם, גיל, סטטוס ,עיסוק ואז גם הגיעו שאלות כמו לספר קצת על עצמי ומה אני מחפשת.

פתאום לא ידעתי על עצמי כלום והכל התבלבל לי. מה אני מחפשת פה בכלל? וזה רגע כזה, שלא תדעו, שהרגיש מביך אז, כי הייתי ממש מנותקת מכל הדבר הזה, ומילמלתי לעצמי 'איך למען ה' הגעת לכאן'.

חשבתי לדלג על השלב הזה ולכתוב משהו בנאלי, ענייני. אבל חיפשתי את עצמי במילים ורציתי לדייק, בשביל עצמי.

אז ישבתי וניסחתי ושלחתי לכמה חברים ומשפחה שיתנו את דעתם בלי צנזורה, והדברים שלי נכנסו להם ללב והם התרגשו מאוד לראות אותי זזה בכיוון ועד שהרגשתי שכבר הגעתי לתחתית, שברתי שורות והשלמתי עם המילים שרשמתי על עצמי, לחצתי מהר "שלח" שלא אתחרט ונשמתי.

המסך לא נח, היתה שם בקשה להוסיף תמונה עם אפשרויות: לצלם עכשיו תמונה עם אייקון תמים של מצלמה או להעלות תמונה שבוחרים מתמונות קיימות בגלריה.

חשבתי שסיימתי עם החלק המביך ונשברתי. נכנסתי לגלריה, כי לצלם את עצמי בפיג'מה עם הפנתר הורוד בסלפי עם עיניים שצריכות לישון- פחות. לא היו לי תמונות לבד, אולי סלפי חסר פרופורציות או עם פרצוף מצחיק. שום דבר מכל זה לא היה שייך.

כשהייתי רואה פרסומות של אתרי הכרויות, הייתי מסתכלת על האנשים האלה ומדחיקה את מה שראיתי ומדלגת עליהם, מחליקה ימינה או שמאלה באפליקציה כמו סלקטורית.

זה היה לא מזמן ובאותו יום, מול אותו מסך, הרגשתי איך כל האנשים שיכנסו לפרטים שלי ידלגו עלי כי זה לא מענין והבנתי שהפעם זו תהיה אני שידלגו עליה ואולי כדאי רגע לעצור כדי לחשב כרטיס ותמונה מחדש.

במסגרת העבודה שלי בפרסום, אנחנו מצלמים פרזנטורים/ אנשי ציבור. להם יש כל הזמן תמונות של עצמם מקמפיינים וכתבות שאנשים באים אליהם, מצלמים ומאפרים אותם.

תהיתי אם אפשר לשכפל את החוויה הזו לכל מי שמחפש אהבה, עבודה. להחזיר את הביטחון חזרה עם תמונה מחמיאה של עצמך.

שעה פרטית כזו, שכולם משקיעים בך, מאפרים אותך ומתלבטים יחד איתך על בגדים, להתייעץ עם צוות מקצועי שנמצא רק בשבילך, ואז להיכנס לסט צילום פרטי במיוחד בשבילך בסטודיו מקצועי. למה רק אנשי ציבור, בידור ותקשורת יכולים להנות מכל הקסם הזה סביבם? למה רק מי שעושים עליו כתבה נהנה מזה? גם לך מותר להיות לרגע הפרזנטור של עצמך.

ואחרי שהאסימון נפל והצטרפו לי כמה תמונות נעימות לגלריה, הבנתי שתמונה טובה היא חלק מהענין, שנוכל לתלות על המיטה, על המקרר, לשים באתר הכרויות, או לצרף לקורות חיים, להעלות לתמונת פרופיל ולחזור לאהוב קודם את עצמנו ועם האנרגיות האלה נעביר את זה הלאה.

מציאת חן היא חלק הכרחי במציאת אהבה, עבודה ובכלל. החיצוניות הרבה פעמים נותנת הצצה למקום הפנימי ולמודעות העצמית של מי שנמצא מולך.

כשאנחנו מחפשים אהבה, יש ענין לתת לאחרים לראות את מה שחשוב. להצליח לנטרל את הפגמים לרגע, רק כדי שיהיה רצון לפגוש, להכיר ולבחון אם יש בכלל התאמה או נקודה של חיבור לעבוד איתה ואם אנחנו במסע הזה, אז לפחות נעשה ממנו חוויה.

יחד עם צוות מקצועי של צילום ואיפור מקצועי הקמנו את מיזם "תמונא".

מור גוטמן שפייזר- מאפרת מקצועית, מומחית לאיפור תדמית. איפרה אנשי תקשורת, ציבור, בידור, בין השאר את ראש הממשלה והנשיא. אביגיל פיפרנו באר- צלמת מקצועית לצילומי תדמית, פרסום, משפחה והפקות אופנה

אם שוב חיפשת תמונה טובה שלך ולא מצאת, תמונא - סט צילום ואיפור בסטודיו מקצועי עבורך כדי שסופסוף תהיה לך את התמונה המושלמת לכל מטרה.

תמונא מחוללת אהבה - יום צילומים מיוחד לקראת ט"ו באב לגברים ונשים עם סט צילום פרטי במיוחד עבורך.

לפרטים והרשמה ליום צילומים הקרוב לחצו כאן

יום הצילומים הקרוב - מיוחד לקראת ט"ו באב. יתקיים ביום שני י' באב, 19.7.21 בירושלים, בין השעות 14:30-19:30

כל אחד ואחת בסשן פרטי בזמן שנקבע לו ואורך כשעה. עם שעות נפרדות לגברים ונשים. מתחילים בכיבוד, ממשיכים לאיפור מקצועי, החלפת בגדים וצילומי סטילס על הסט באווירה מדהימה.

לאחר יום הצילום מקבלים בנק תמונות ומתוכן בוחרים 5 תמונות שיעברו עריכה וליטוש קל לתוצאה מושלמת.