דג'וקוביץ' . בדרך לעשות היסטוריה?
דג'וקוביץ' . בדרך לעשות היסטוריה?צילום: רויטרס

גם הקורונה לא תעצור את הטניסאי המדורג במקום הראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ' מלזכות במדליה אולימפית במשחקים האולימפיים הקרובים שיתקיימו בטוקיו שביפן.

בזמן שרבים מחבריו בענף הטניס ולא מעט ספורטאים מענפים אחרים הודיעו כי לא יגיעו לאולימפיאדה הקרובה בשל התפשטות נגיף הקורונה בעולם, ההגבלות והעובדה כי המשחקים האולימפיים מתקיימים ללא קהל ובכך הוציאו את הספורטיביות והתחרויות מהאירוע, את הסרבי המצויין כל זה לא מעניין והוא רוצה להוסיף עוד תואר והישג לארון התארים המרשים שלו.

דג'וקוביץ', שרק ביום ראשון האחרון זכה בטורניר ווימבלדון היוקרתי בפעם השלישית ברציפות והשווה את שיא הזכיות בתארי גראנד-סלאם לאלו של חבריו לענף, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל הוותיקים, התלבט רבות אם לטוס ולהתחרות באולימפיאדה בטוקיו, אך נדמה כי הזכיה בטורניר היוקרתי באנגליה נתנה לו תיאבון גדול לרשום עוד הישג בדפי ההיסטוריה.

אם דג'וקוביץ' אכן יזכה במדליה אולימפית בטוקיו, דבר שיפתיע רבים אם לא יקרה, יעשה הסרבי המצויין היסטוריה כשיזכה לראשונה בקריירה שלו בגולדן סלאם - כל ארבעת תארי הגראנד סלאם וזהב אולימפי באותה שנה.

"אני גאה מאוד לארוז לטוקיו ולהצטרף אל הנבחרת הלאומית שלנו במאבק על המדליות הבהירות ביותר בזירות האולימפיות", כתב דג'וקוביץ' והוסיף כי "המשחק עבור סרביה היה עבורי תמיד שמחה ומוטיבציה מיוחדת ואעשה כמיטב יכולתי לשמח את כולנו".

כאמור, לדג'וקוביץ' אמור להיות קל המסע בדרך לזכיה במדליית זהב שכן טניסאים רבים ובכירים הודיעו כי לא ישתתפו באולימפיאדה הקרובה בשל התפרצות נגיף הקורונה והחשש מהידבקות, כשמדובר בין היתר ברוג'ר פדרר, רפאל נדאל, דומיניק תים ועוד רבים וטובים כאשר גם ביתר הענפים מתרבים מיום ליום הביטולים.

את דג'וקוביץ' זה לא מעניין. הוא רוצה לזכות בעוד ועוד תארים.