יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: Gili Yaari/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, ניצל את תוכניתו ברדיו גלי ישראל כדי לקרוא לאנשי ימין להפסיק לצרוך חדשות בערוצי הטלוויזיה שהם "זרוע התעמולה והקימו את הממשלה".

"אם אתם רוצים להתעדכן בחדשות תעקבו בפייסבוק ובטוויטר ובטלגרם, זה מה שאני עושה. אני כבר חודשיים לא נכנסתי לערוצים 12 ו-13, אני רואה את ההזיות שהם מדווחים בטלגרם ובטוויטר. תעמולות סובייטיות''.

נתניהו הצעיר פנה לאנשי ימין שצופים בערוצים הללו - "אתם אשכרה הורסים לעצמכם את הבריאות. אתם יודעים שהם משקרים, אתם יודעים שהם עושים תעמולה, עזבו את זה. זה גם מעצבן אתכם. זה מעלה את הלחץ דם ומעלה את הסיכוי לשבץ ומחלות לב, כמו שסיגריות זה לא בריא. אני הפסקתי בגלל הבריאות שלי, אני לא מסוגל. זה יעשה לי ממש לא טוב''. ומה החלופות? ''יש את ערוץ 20, פוקס ניוז, נשיונל ג'יאוגרפיק, דיסקברי, ערוץ הטיולים''.

יאיר נתניהו הסביר מדוע אסור לטענתו להשתמש באפליקציות: ''הם מקבלים על זה כסף, מי מהמאזינים שלנו שיודע כמה מרושעים ערוצים 12, 13 ו-Ynet, אבל עדיין יש לו אפליקציה שלהם, אם אתם מורידים את האפליקציה אתם נותנים להם כסף.

"כל פעם שאתם נכנסים לבדוק חדשות במאקו, ב-Ynet, ב-N12, גם אם לא נכנסתם לפרסומת - זה הכסף שלהם, מזה הם מתפרנסים, אתם מפרנסים את האויבים שלכם. אתם אשכרה מעבירים כסף לאויבים שלכם כשאתם רואים ערוצים 12 ו-13 בטלוויזיה''.