טאבולה
טאבולה צילום: רויטרס

חברת טאבולה הישראלית הודיעה על רכישה של חברת קונקסיטי (Connexity) האמריקנית תמורת 800 מיליון דולר.

הרכישה תתבצע במזומן ובמניות ותכניס את טאבולה לתחום המסחר המקוון.

קונקסיטי שהוקמה לפני 25 שנה בלוס אנג'לס עובדת עם אתרי תוכן ומספקת המלצות לרכישת מוצרים באתרי אינטרנט שונים - בהם וולמארט, איביי, מייסיס ועוד.

"אנחנו מתרגשים מאוד לקבל את צוות קונקסיטי למשפחת טאבולה, זהו יום גדול", אמר מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה. "העלייה של סושיאל קומרס מספקת צרכנות לצד תוכן, ועם קונקסיטי, טאבולה תוכל להביא את הערכים האלו לרשת".

"היום, החזון שלנו הוא לעזור למותגים להתחבר בקלות יותר עם לקוחות ולעזור למפרסמים לצמוח, התחזק משמעותית עם טאבולה", הוסיף ביל גלאס, מנכ"ל קונקסיטי. "זהו חזון משותף עבור שתי החברות שלנו, מה שהופך את העסקה הזאת לטבעית ולניצחון ענקי עבור הלקוחות של שתי החברות".

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו