התחזית לימי הקיץ הבאים לוהטת והאטרקציה הצוננת של קיץ 2021 - 'קרחנה בירושלים' נפתחה לטובת הקהל הרחב.

האטרקציה תפעל עד סוף אוגוסט ומהווה הזדמנות מצוינת להימלט מהחום בחוץ.

ביוזמת עיריית ירושלים וחברת אריאל הוקם מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם שהובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון שקלים משתרע על שטח של כ-750 מ"ר.

המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

לטובת הגיל הרך הובאו בובות בצורת פינגווינים וכלבי ים המאפשרים לילדים להחליק בביטחה.
השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד.

לרשות המבקרים עומד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, עומדים לרשות המבקרים עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה שנרכשו במיוחד על מנת לעמוד בביקוש הרב.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הקיץ הזה יהיה שמח במיוחד, מלא בפעילויות, לכל הגילאים ולכלל הסגנונות. בחודשים האחרונים עמלנו על מגוון אירועים עבור תושבי ירושלים ומבקריה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מהאירועים והפעילויות הרבים שהכנו. קיץ שמח לכולם".

אורי מנחם מנכ"ל חברת אריאל: "מתחם ההחלקה החדש שנפתח היום מאפשר פעילות לכל בני המשפחה בכל הגילאים והרמות והוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות בעיר. לאחר שבילינו את הקיץ שעבר בבתים, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הקיץ בפעילות מהנה לכל המשפחה. בנוסף, מוזמן הקהל הרחב להנות מבילוי משפחתי מגוון במתחם התחנה הראשונה".

עלות: שעת החלקה 45 ₪ בהצגת כרטיס ירושלמי. מחיר מלא: 67 ₪ / שעתיים 100 ₪

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון,

ההחלקה על הקרח מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה בלבד. המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים. כניסה אחרונה בשעה 21:00