היוצר והזמר נתנאל ישראל הגיע לראשונה לאולפן ערוץ 7 לרגל צאת הסינגל החדש שלו "מקום בלב", שיצא היום (ראשון) בליווי קליפ וידאו מושקע שצילם וערך יצחק קלמן.

נתנאל ישראל פרץ לתודעה בעיקר כחצי מהצד 'שרולי ונתנאל' שלו ושל היוצר שרולי ברונכר, שיחד הוציאו שירים שהפכו ללהיטים במגזר הדתי-חרדי.

לפני כשנה הם החליטו להפריד כוחות. מאז, כמעט בכל ראיון איתם, ביחד ולחוד, הם נתקלים בשאלה מדוע הם נפרדו.

ישראל בחר בשיחה עם ערוץ 7 לספר על סיבת הפרידה מנקודת מבטו. "עשינו דרך ממש טובה", אמר. "זה פתח לנו קהלים מדהימים. כולם שמעו וכולם שומעים עדיין. הכנסנו הרבה שמחה וזה הפסיק ממש עם תחילת הקורונה".

"אני אספר עכשיו את העניין האמיתי. נפרדנו אבל אנחנו עדיין חברים. מה שקרה שם זה שהיה לנו משקיע. כמו שאתם יודעים זה המון כספים והשקעות מטורפות ולא בהכרח שאתה מחזיר את זה ולא בהכרח שאתה מרוויח משהו מהעניין הזה", אמר. "דווקא אנחנו, כי אנחנו שנויים במחלוקת, קשה לאכול אותנו בציבור הדתי-חרדי. המשקיע הזה - הקורונה לא פסחה עליו והוא אמר לנו 'סליחה אבל אני כבר לא יכול'. זה היה חייב להיפסק".

לדבריו, "עכשיו אנחנו שנינו לעצמינו משקיעים מהכסף שלנו אז כל אחד שם את המשקל על עצמו. אנחנו חברים ותומכים אחד בשני וזה בסדר גמור. זה תמיד מתפרש כאיזה מריבה או פיצוץ, אבל חס ושלום. אנחנו חברים ואוהבים".