ח"כ יואב קיש ויוסי דגן
ח"כ יואב קיש ויוסי דגןיוני קמפינסקי

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, נשא היום (שני) דברים בכינוס השדולה למען ארץ ישראל, בכנסת בראשות חברי הכנסת יואב קיש ואורית סטרוק.

דגן בירך את ראשי השדולה ועמד על כך שההתיישבות תילחם בכל סוג של הקפאת בניה ולא תשלים עם כל החלטה שתפגע בהמשך ההתיישבות. "בראשית דברי אני רוצה לברך את חברי הכנסת, יואב קיש ואורית סטרוק ראשי השדולה, אין מתאימים מכם. שניכם לוחמים למען ארץ ישראל, נאמנים ופועלים בצורה מקצועית יומם וליל לשמירה על א"י והבניה בה.

"אני מתרגש מאוד ששדולת א"י העלתה לדיון ביחד את נושא הערים המעורבות, ולוד בפרט ואני שמח לתמוך בחברי ושותפי היקר יאיר רביבו. אני מאוד חושש מהקפאת בניה והפרדה בין גושים ללא גושים. צריך להבהיר שאנחנו נעמוד כחומה בצורה מול ניסיון להקפיא את ההתיישבות. לשדולה יש את היכולת ואת כח המחץ במאבק על ארץ ישראל", הוסיף דגן.

הוא הדגיש את כוח העמידה המשותף של השומרון, לוד ועוטף עזה במאבק בכל הכוח בהקפאת הבניה. "מה שהוכח בשנה האחרונה מעל לכל ספק שהכל אותו שורש- בניין א"י, השומרון, לוד, ירושלים, עוטף עזה, הכל אותו הדבר, אותם אויבים שמנסים לגרש אותנו מכאן, אותו טרור, ואנחנו צריכים להיות מאוחדים מולם ולנצח. לשדולה יהיה תפקיד משמעותי וחשוב בכנסת הזו בגלל ההרכב המאתגר של הממשלה, החשש המרכזי שלי הוא מהקפאת בניה או מנסיון חלילה להפריד בין מה שהשמאל מכנה גושים לבין מה שמחוץ לגושים שזה רוב השטח, ורוב הישובים ורוב אתרי המורשת וההיסטוריה של העם היהודי ולייצר מפת נסיגה".

"חשוב לי להבהיר ולחדד בצורה הברורה ביותר, אנו נעמוד כחומה בצורה, יחד, אל מול כל ניסיון להקפיא את הבניה ביו"ש. אנו נעמוד כחומה בצורה, יחד, אל מול כל ניסיון לייצר הפרדה בבנייה ומפת נסיגה ביו"ש, נילחם ביחד כדי להגדיל את ההתיישבות ולהגיע למיליון תושבים ביו"ש", סיכם דגן.