אוריין שוקרון
אוריין שוקרוןעיצוב עטיפה: אבישי אדלר תמונה: דניאל דהאן

האודישן של אוריין שוקרון בתכנית ה'כוכב הבא' היה מוצלח במיוחד, כשהמנצח והפסנתרן הוותיק הצליח לקבל 87 אחוזים מקולות השופטים והקהל. "...אתה יכול ללמד אותי כמה דברים בכיף" אמרה לו קרן פלס, "אתה אתגרת אותי ועניינת אותי והיית מעולה...עכשיו אתה גם השראה שלי".

עכשיו, אחרי שהדי האודישן שככו, הוא מוציא סינגל חדש - "עד ליום הבא". השיר מדבר על חרדות ונפילות, על החלום והאמונה שיום יבוא ונגיע למקום שבו רצינו להיות, רק צריך טיפה לנשום ולשחרר עד ליום הבא. את השיר מלווה גם קליפ מושקע שביים אבישי אדלר.

"בשנים האחרונות חשבתי שסיימתי עם הפחד מכישלון", אומר אוריין, "עם החרדה מהחידלון טעיתי. אוהו כמה שטעיתי. הם ידעו את הדרך חזרה היטב, ניסיתי לתת לעצמי פתרונות לטווח הארוך, שיחזיקו לכל החיים כולם. ושוב נפלתי. הם מתוחכמים יותר מכל פתרון שנתתי".

"ולפעמים אני אומר לעצמי, אולי, אולי מה שצריך, זה סך הכל לשחרר. אבל באמת. פשוט רק עד ליום הבא. עד ליום הבא ולא יותר".

הרבה תחנות עבר אוריין בדרך, בגיל 9 הוא התחיל הרומן שלו עם הפסנתר, מאז הוא הספיק לסיים 2 תארים ראשונים באקדמיה למוזיקה בירושלים (ביצוע פסנתר קלאסי ויצירה רב תחומית) ותואר שני בקומפוזיציה וניצוח באקדמיה למוזיקה בבודפשט.

בנוסף, כבר חמש שנים שהוא המנצח והמנהל המוזיקלי של התזמורת האנדלוסית "אלמוגרביה", וכל זה כשהוא רק בן 28. כן, חישבתם נכון, הוא מונה לתפקיד בגיל 23. לא סתם בתחילת השנה אוריין נבחר לקחת חלק ברשימת 30 מתחת ל30 של מגזין פורבס.