עשרות ערבים רעולי פנים רגמו באבנים משפחה עם ילדים שנסעה בכפר חווארה בשומרון.

הנהג 'חטף' אבן בראש ורסיסים בעיניים, כל יושבי הרכב האחרים יצאו בנס ללא פגע.

אברהם נהג הרכב סיפר לערוץ 7: "אתמול בלילה חזרנו מבר מצווה מאלון מורה לצומת תפוח כשלפתע עשרות רעולי פנים זרקו עלינו אבנים. הילדים התחילו לבכות, אשתי צעקה להם להתכופף ובנס הם יצאו בשלום, אני קיבלתי אבן בראש ורסיסים בעיניים.

''המשכתי לנסוע כשדם יורד לי מהראש עד צומת תפוח והגיע אמבולנס לפנות אותי לבית החולים. ברוך ה' אני חש בטוב בסך הכל והעיניים לא נפגעו. אבל המציאות הזאת בלתי נסבלת, חייבים לעצור את הטרור הזה שמשתולל בכבישים ביהודה ושומרון, למה הילדים שלי צריכים לעבור את הטראומה הזאת? בקלות זה היה יכול להיגמר באסון'', הוסיף אברהם.

ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת ח"כ אורית סטרוק וח"כ יואב קיש: ''מיידה אבנים הוא מחבל, לא יתכן שתושבי יהודה ושומרון יסעו בפחד, חייבים לשים סוף לטרור האבנים המשתולל בכבישים. ממשלת ישראל חייבת להוריד הוראה לדרגים בשטח לפעול ביד קשה עם הפורעים ועם כל מיידה אבנים''.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון קורא לצה''ל להחזיר את ההרתעה: "לא ייתכן שכל נסיעה מהבית תהפוך לנסיעת דמים. על הדרג המדיני להורות לצה''ל להגביר את ההרתעה, אם בפעולות בכפרים שמהם יוצאים המחבלים ואם בענישה חמורה יותר לכל מיידה אבנים באמצעות הפרקליטות הצבאית וחקיקה".