יריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון השתתף היום בועידת הקיץ של העיתון ׳בשבע׳ שם סיפר על ההחלטה להקים שותפות בתחום התקשורת שתביא את הסיבים האופטיים לפריפריה ולישובים המבודדים היהודה ושומרון.

״אנחנו חברת תקשורת שקמה על בסיס אידיאולוגי, ראינו שחברות התקשורת הגדולות מעדיפות לפרוס בבניינים רבי קומות במרכזי ערים והבנו שתהיה פה בעיה שתייצר פער מהפריפריה".

"לכן בכדי לפתור את הבעיה הקמנו מיזם יחד עם טלראן ו׳אקס פייבר׳, חברות תשתיות מוכחות במטרה לאפשר לתושבי הר חברון, גוש עציון והשומרון אינטרנט מהיר ובטוח בדומה למה שיש לערים המרכזיות במרכז הארץ", אמר פאר.

"בתשתית הסיבים נאפשר גם למי שרוצה אינטרנט ללא סינון להשתמש בשירותינו, כובד המשקל של האינטרנט זינק, כמעט ואין חברה בישראל שעובדיה במשרה מלאה במשרד, כמעט כולם עברו למודל היברידי של יום- יומיים מהבית ומבחינתנו זאת שליחות לצמצמם את הפער שעלול להיווצר בישובים בהם התשתית האינטרנטית פחותה באיכותה מהמרכז. זאת החקלאות של ימינו לשתול באדמה סיבים שיניבו שגשוג ופריחה בקרב האוכלוסייה שגרה בסמוך״.

באשר לסוגייה הרלוונטיות של מערכות סינון בעידן מהיר בו צורכים אינטרנט במגוון פלטפורמות ללא הפסקה אמר פאר "דווקא הימים האלה רלוונטיות של סינון עלתה ורואים את זה בביקושים. אם פעם היה אינטרנט לצד החיים - היום יש את האינטרנט ואנחנו חיים בתוכו, נוכחות של סינון הפכה להיות קריטית לגידול ילדים, להעמיד היום את המחשב במרכז הבית כדי לפקח על הילדים הפך ללא רלוונטי.

כמו שחיסון מגן על הגוף ׳רימון׳ מגן על הנפש, צריך לא לפחד לשים סינון. כל הורי שפוי לא צריך לפחד מלסנן. לצערי כיכר העיר וגם הסמטאות האפלות עברו לרשת, בכל צ’ט עלולים להגיע אנשים שמנסים לפתות ילדים ולא צריך להתבייש להגן על הילדים מפני זה".