ראש הממשלה נפתלי בנט השתתף אחר הצהריים (שני) בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת והתעמת עם אנשי האופוזיציה.

"ימין זה לא שנאת השמאל, זה אהבת הארץ. ימין אמיתי מקדש את שם השם ולא מחלל את שם השם. השמאל אוהב את עם ישראל לא פחות מהימין. הקו שראינו פה בשעה האחרונה שמנסה בכוח לייצר את הקיטוב, זה בדיוק מה שפירק את המדינה הקודמת שלנו."

בנט הוסיף "בואו נדבר על מבחן התוצאה. בעזה במשך 12 שנה הבלגתם מול רקטות, אצלנו על בלון אנחנו תוקפים. ירשתם לבנון לפני 12 שנה והותרתם חיזבאללה עם פי 10 טילים על כל נקודה בישראל. את כל ההזמנה הזו הותרתם לנו ובגלל זה תקציב הביטחון הוא ענק. דרשנו וקיבלנו לסגור פערים כדי לבנות את חומות".

"תקציב ביטחון גדול בא על חשבון דברים אחרים זה נכון. מאז הקמת המדינה אנחנו משלמים מחיר מסויים כדי לחיות בביטחון. אני מאמין שעצמתה הצבאים של ישראל חייבת להיות בכמה דרגות מעל אויבנו. לא רק ברטוריקה ומילים אלא בפועל. הירושה שהושארה לנו זה שאיראן נמצאת בשל המתקדם ביותר של פרוייקט הגרעין שלה, אבל אנחנו נטפל כי אנחנו יודיעם מה לעשות. ללכת ולריב כשבנתיים איראן דוברת קדימה זה חוסר אחריות לאומית וזו המורשת שאתם מותירים ואנחנו נתקן".

"מה זה ישראל הראשונה והשנייה? יש ישראל אחת, מאוחדת. מספיק עם זה. אני בטוח שזה מסיבות פוליטיות ולא מעלה על דעתי שאתם מאמנים למה שאתם אומרים. אף אחד פה לא אוחז במונופול לא על מורשת ישראל, על היהדות, על הלאומיות. אף אחד פה לא יטיף לי על אהבת ישראל. תלמדו ממנחם בגין, אשכנזים ספרדים, כולנו יהודים. אז אתם באים לפצל, למה זה מועיל?"