עם קצב מטורף, טקסט נוקב וחיוך גדול, אהרן רזאל מפתיע שוב. הפעם עם שיר הצדעה לעיר שאינה רק נקודה גיאוגרפית במרכז גוש דן, אלא מקום שהוא הרבה מעבר לסימון על המפה: עיר התורה הגדולה בישראל - בני ברק!

את הקשר והחיבור לתורה, מבטא רזאל כבר שנים רבות, בשלל שירים שהפכו להמנונים בעולם הישיבות. אהרן מזוהה עם להיטים שנחצבו מתוך עמל התורה וסביב הערצה מוחלטת לתורה וללומדיה. מ'קבעתי', 'עשרה בני אדם', 'דעתי עליה', 'חגיגה' המרגש והרשימה ארוכה. כמיטב המסורת – הוא נשאר באותו עולם, אבל מבריק בזווית חדשה.

בני ברק - בני ברק! "העיר הזאת, עיר התורה", אומר אהרן, "ממש לא מצפה שיכתבו לה שירים!, יש בה ענווה ופשטות, אך יחד עם זאת היא אימפריה של תורה, חסד וקדושת החיים". אליבא דרזאל, ההתעוררות להקדיש לבני ברק שיר, לא קשורה ולא נובעת מהמאורעות הפוליטיים והכותרות של העת האחרונה. "פשוט נתעורר בי דחף להקדיש לה, לבני ברק, שיר. אני אוהב את העיר הזאת ואת מה שהיא מייצגת: תורה וחסד אינסופי. עיר שרוח הנצח של עמנו מרחף בה, ועדיין היא מעורבת עם הבריות, מעורבבת ומתערבבת ושוכנת באין מפריע לצד כל מה שעכשיו: מפעל קוקה קולה, אזורי תעשיה ענקיים ופקקים של מרכז המדינה – שיא ה'עוילם הזה'!"

"בני ברק" השיר, הוא סנונית ראשונה בדרך לאלבום הבר מצווה של רזאל, האלבום השלושה עשר במספר. אהרן רזאל, זוכה 'פרס שר ההשכלה הגבוהה ליצירה יהודית, ע"ש אורי אורבך' על 20 שנות יצירה נחשב לאחד היוצרים הפורים ביותר של המוזיקה היהודית של העת הזאת, וכמו יין טוב הוא רק משתבח עם הזמן.

מילים ולחן: אהרן רזאל | עיבוד והפקה מוסיקלית: אהרן רזאל ואבי טל | קליפ: אריה הנץ הפקות