ערד ניר
ערד נירצילום: Miriam Alster/Flash90

העיתונאי ערד ניר מתריע מהטלת סגר נוסף במדינת ישראל. בפאנל ''אולפן שישי'' בחדשות 12 הוא אמר: "סגר זה לא פטיש כמו שאמר בנט שהיה באופוזיציה – זה פצצת אטום".

"אני מתקשה להבין את השיח הזה. במקום לשבת כאן, לצעוק ולדפוק על השולחן ולהגיד שסגר זה דבר שלא ייעשה, זו פגיעה חסרת פרופורציה בבריאות, בחירות, ביכולות האישיות. יש עלייה של 30% בפנייה לפסיכיאטרים. המצב קשה, אנחנו עוד לא מכילים את הסגרים שהיו, זה נכשל פעם ראשונה, שנייה ושלישית".

"שוחחתי היום עם שורת בתי חולים ברחבי הארץ והם אמרו שהתמונה שונה לחלוטין", הוסיף ערד, "מגפת הדלתא שונה לחלוטין. מרבית החולים כרגע הם מחוסנים, החולים קשה סובלים ממחלה קשה הרבה פחות סוערת ממה שראינו. החולים קשה באמת הם לא מחוסנים. סגר זה כישלון והיה כישלון".

דפנה ליאל ענתה לדבריו של ערד ניר: "אף אחד מאיתנו לא רוצה לחיות במדינה שבה אם תקבל התקף לב או חלילה תיפגע בתאונת דרכים לא יהיה לך מקום להתאשפז בו. אני לא מקלה ראש גם בבריאות הנפש". ערד זעם: "אנחנו לא מתקרבים לשם, לא התקרבנו לשם וזו דמגוגיה לשמה".

דפנה ליאל תקפה חזרה את ערד: "אני כופרת בזה שאתה הופך את זה לוויכוח בין עיתונאים. אני מביאה את הדברים שאני שומעת מהמומחים. מתנגדי הסגר הקיצוניים יגרמו לכך שהסגר יהיה פה את הסגר הארוך והקשה ביותר".