הקמפיין בעלוני השבת
הקמפיין בעלוני השבתיח"צ

פורום ציון וירושלים שהוקם לפני כשנתיים ומונה מעל 1000 מתפקדים, יוצא החודש בקמפיין גדול להרחבת שורותיו וקורא למאוכזבי ימינה ומחנה הימין האידיאולוגי להצטרף לפורום ולהתפקד לליכוד.

בימים אלה תנועת הליכוד פותחת את השורות ויוצאת למפקד רחב עד סוף חודש אוגוסט. מי שיתפקד יוכל להשפיע ולבחור את נציגיו בפריימריז ובמוסדות המפלגה.

להתפקדות לחצו כאן

הקמפיין אותו מובילים חברי פורום ציון וירושלים בליכוד פונה אל הימין האידיאולוגי שמרגיש מאוכזב ומתוסכל מהמצב הפוליטי שמדינת ישראל נמצאת בו. בחודש הקרוב ילוו את הקמפיין חוגי בית מידי ערב ברחבי הארץ, מידי סוף שבוע מודעות בעלוני השבת, עלון מיוחד על פעילות הקבוצה שיופץ למתפקדים, סרטונים וחומרי הסברה בנושא המאבק על השטחים הפתוחים ביוש שהפורום מוביל ועוד.

״יש בעצם 3 סיבות משמעותיות למה צריך להתפקד - ועכשיו!

הסיבה הראשונה - דד ליין. מי שיתפקד עד סוף החודש יוכל להשפיע על הבחירות העתידות למרכז התנועה ולמוסדות הליכוד (בסוף השנה הבאה) שם נקבע הכל.

הסיבה השנייה - אכזבה קשה מהממשלה והרכבה ורצון עמוק וכנה לשנות ולהשפיע על המצב. הסיבה השלישית - המאבק על עתיד ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון אל מול ההשתלטות האגרסיבית של הרשות הפלסטינית על השטח וחנק הישובים והצירים.

כל אלו, מצריכים העמדת כח פוליטי משמעותי וכמובן ערכי, שיניע את המהלך קדימה בסדר היום הציבורי והפוליטי ואל מול מקבלי ההחלטות.

להתפקדות לחצו כאן

יו"ר פורום ציון וירושלים בליכוד עורך הדין אביחי בוארון: ״ממשלת ישראל הנוכחית השתמשה בכח של אנשי הימין על מנת להקים ממשלה עם הערבים והשמאל. ככה זה כשאין מצפן אידיאולוגי ואין כח שיחייב את נבחרי הציבור להיות נאמן אליו. ולערכיו. אסור לנו לתת למציאות הזו לקרות שוב, אנחנו חייבים לחזק את הימין האידיאולוגי במפלגת השלטון, הליכוד! כדי שמחר אנחנו נהיה שותפים מלאים בהנהגת המדינה. רק באמצעות ההצטרפות לפורום ציון וירושלים בליכוד והתפקדות לתנועת הליכוד נוכל להבטיח שהימין האידיאולוגי והשורשי יוביל את המדינה אחרי הממשלה הנוכחית.

מאז שהקמנו את הקבוצה התעסקנו במספר נושאים הבולט שבהם הוא: מניעת חנק ההתיישבות הישראלית ועצירת ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון. לאחר עבודת מטה פוליטית הכוללת פגישות וסיורים עם חברי כנסת אנשי מקצוע וקצינים במערכת הביטחון - יצא לאור לפני חודשיים דוח משרד המודיעין בנושא ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון.

לראשונה, מדינת ישראל הרשמית מתייחסת לפעילות הרשות הפלסטינית ביו"ש לרבות שטחי A ו B ומציעה פתרונות מעשיים עם השלכות רחבות.

אנחנו בעזרת ה' מתכננים עוד מהלכים רבים ומשימות רבות לפנינו, זו רק ההתחלה. דווקא עכשיו זה קריטי שיהיו עוד ועוד חברים בליכוד שההתיישבות והיהדות חשובים להם. ככל שנהיה חזקים יותר עם מתפקדים רבים יותר כך נוכל להשפיע ולהוביל מהלכים משמעותיים נוספים״.

להתפקדות לחצו כאן

חברת וועדת חוקה בליכוד וממייסדי הפורום אביטל לוז: "תנועת הליכוד נמצאת כיום בצומת דרכים, לקראת החזרה העתידית לממשלה מצטרפים עוד ועוד שחקנים ומתפקדים לתנועה עוד עשרות אלפי חברים, הייצוג שלנו כאנשים שמחויבים ופועלים למען הזהות היהודית של המדינה ולמען ההתיישבות ביהודה ושומרון קריטית!

ככל שנהיה קטנים יותר כך ההשפעה שלנו בתוך התנועה קטנה יותר וכמובן להיפך, אם יהיה לנו עוד כח נוכל להשפיע ולקדם את ערכי הימין האידיאולוגי בתנועת הליכוד וגם לחזור במהרה להנהגת המדינה."

לסיום הם אומרים: "כל אזרח שהיהדות וההתיישבות חשובה לו - חשוב מאוד שיצטרף לליכוד. מי שקובע את סדר היום הם 30 אלף איש שבוחרים את ראש הממשלה הבא חברי הכנסת והשרים ובמיוחד 3800 חברי מרכז הליכוד. אנחנו קוראים לאחים והאחיות שלנו בציונות הדתית - בואו להשפיע באמת, בואו לתת כח לימין השורשי האידיאלי האמיתי במפלגת השלטון, בואו לחזק את הימין האידיאולוגי ולהבטיח את עתידה של ההתיישבות, ואת צביונה היהודי של מדינת ישראל."

להתפקדות לליכוד ולהצטרפות לפורום ציון וירושלים לחצו כאן

 

דוגמה להזמנה לחוג בית ביישוב שילה
דוגמה להזמנה לחוג בית ביישוב שילהיח"צ