יאיר הררי
יאיר הרריבימוי צילום ועריכה -אביעד פוקס

יאיר הררי אמנם מתגורר בתל אביב וכותב בה שירים, אבל הוא ממש לא הסינגר סונג רייטר התל אביבי הטיפוסי. הררי הוא יליד גוש קטיף, בוגר עולם הישיבות הציוני-דתי, בוגר ביה"ס הגבוה למוזיקה "מזמור" ובנוסף גם רווק תל-אביבי.

לקט החיבורים הזה יצר פואטיקה אישית-מקורית של מוזיקה חדשה עם שורשים אנדלוסים ותימנים, מעין כור היתוך של כל מה שטוב ויפה בתרבות ובמוזיקה הישראלית.

"בשנה האחרונה" מספר הררי על השיר החדש, "בין האזעקות והוירוסים, הממ"ד והמרפאה, מצאתי את עצמי לא פעם שוקע ומפליג ליום הבא, לחיבוק שאחרי הקרבות, לריקוד של סוף הלילה. כואב, מתגעגע ומצפה. הימים והלילות התערבבו ואיתם גם השגרה אבל הלב ביקש לצאת, להמשיך ולפעום. להתקרב לאיפה שאני נמצא עכשיו ואל האהובים והיקרים לי".

"את "בואי נצא" כתבתי בממד אצל הוריי באשקלון במהלך "שומר החומות" כששריקות הטילים מעייפות את הלילה. קמתי בבוקר לסלון ושם הלחנתי אותו יחד עם אחותי נעמה. כך, מצאנו את עצמנו כל המשפחה מנגנים את השיר בממד ובסלון ביום ובלילה מתנחמים ומתחבקים".

השיר נכתב כאמור במהלך מבצע שומר החומות, בין אזעקה לאזעקה, באשקלון, בבית הוריו של הררי, והוא הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו "מותר" שעתיד לצאת בחודשים הקרובים.