איתמר קורצברג
איתמר קורצברגצילום: דובר צה"ל

גיוס אוגוסט 2021, ברכותיי! הגעתם להיות לוחמים בצה"ל.

לפני שאתחיל לכתוב בשבילכם, אכתוב קצת עליי. אני איתמר קורצברג, בן 19, גר בחיפה, לומד בישיבת הר עציון וטוראי בהכשרת הלוחמים של חטיבת גבעתי.

התגייסתי באפריל 2021 ואני עוד בעיצומה של ההכשרה. עוד לא עברתי את המסעות הקשים ואת השלבים של הלוחמה המורכבת יותר. אני, בדיוק כמוכם, לא יודע עוד מה יקרה בהמשך.

מתוך ההכשרה אני יכול לדווח לכם שזה לא פשוט. אתם תאלצו להתמודד עם אימונים, תרגילים, מסעות, קשיים פיזיים ומנטליים אך למרות הכל, אסור לכם לוותר. האויבים שלנו לא מתחשבים בקושי שלנו, אם לא נהיה חזקים ונעמוד על המשמר, מי יעשה את זה?

בתוך הקשיים והרגעים הלא כל כך קלים, יש גם כיף גדול. יש לי חברים טובים שנמצאים איתי ותומכים בי לכל אורך הדרך. אני בטוח שהזמנים עם החברים שלכם והחוויות המשותפות שתעברו יחד, יהיו הרגעים הכי מהנים והכי מלמדים בשירות שלכם.

אני יכול להגיד לכם שתחושת הסיפוק ממה שאנחנו עושים היא גדולה. אחרי מסע ארוך ומפרך, אתה יכול להגיד לעצמך שעשית את זה. שהתעלית על עצמך מעבר למה שיכולת לדמיין ולא ויתרת גם ברגעים הקשים, אלו שכמעט ונשברת בהם.

אני רוצה להגיד לכם כל הכבוד שבחרתם בשירות קרבי בכלל ובשירות בחטיבת גבעתי בפרטי. זו משימה גדולה וחשובה שלא כולם מוכנים לעשות בימינו. תדעו לכם שאתם נותנים מעצמכם המון למען העם והארץ ותהיו גאים בזה.

אני מאחל לכם המון בהצלחה, בטוח שיהיה לכם שירות עמוס ומשמעותי.