עידן רייכל והתזמורת
עידן רייכל והתזמורתצילום: Nicolas Kremenchuzky

כבר שנים שעידן רייכל מופיע בכל רחבי העולם, אבל הופעה אחת בניו יורק עם הפרויקט הוא לא ישכח לעולם. לא בגלל ההופעה עצמה, שהייתה שגרתית למדי, אלא בגלל המפגש עם פרננדו קיגואל שקרה בסופה.

"אני זוכר שהוא הציג את עצמו כאיש עסקים מבואנוס איירס שהגשים פחות או יותר את כל שאיפותיו וחלומותיו בתחום העסקים" נזכר רייכל שגם מספר את הסיפור בסרטון המצורף, "וסיפר לי שהיה לו חלום אחד שליווה אותו תמיד ושאותו לא הצליח להגשים - להיות חלילן ורצוי חלילן בתזמורת. לאחר שלקה בהתקף לב, קצת אחרי יום הולדתו ה - 60, הוא הבטיח לעצמו שאת החלום הזה הוא יגשים".

"הוא חזר להתאמן בחליל אבל מאחר שהאודישנים לתזמורות השונות לא נראו מבטיחים הוא החליט לקחת את כל חסכונותיו ופשוט להקים תזמורת בעצמו - היה לו רק תנאי אחד קטן - שהוא תמיד יופיע עם התזמורת בתפקיד נגן חליל שני".

"שם, בפגישה מאחורי הקלעים בניו יורק, הוא הכיר לי בתמונות ובצלילים את התזמורת שהוא הקים. שמעתי וראיתי תזמורת נפלאה, שניגנה רפרטואר רחב, שהיה לה מנצח משלה ולוח הופעות.... ופרננדו בחליל שני".

"כמה שבועות אח"כ הציע לי פרננדו לבוא לבואנוס איירס ולייצור עם נגני התזמורת, Ezequiel המנצח ו- Matías המעבד, מופע משיריי ומשירי הפרויקט. מאז אותו היום חזרנו כבר מספר פעמים לארגנטינה למופעים מיוחדים עם התזמורת ובכל פעם החזרה להופעות ולמפגש עם אנשי התזמורת, שכבר הפכו לחברים, מרגשת אותנו מחדש".

האלבום החדש של רייכל מכיל 23 קטעים עם מיטב השירים מהרפרטואר הרחב שלו כולל אלבום ההופעה שהוקלט בבואנוס איירס במסגרת ההופעות שערך רייכל עם התזמורת הסימפונית בארגנטינה. "האלבום הזה שלפניכם מורכב ממיטב ההקלטות שלנו מתוך המופעים האלה" הוא חותם, "אז תיהנו ושנה טובה!".

קצת טעימות מהאלבום החדש:

מעגלים:

הנך יפה:

ואם תבואי אליי: