עין דובאי
עין דובאיצילום: דובאי אחזקות

זה הרגע לו חיכה העולם - דובאי אחזקות הודיעה היום כי עין דובאי, יעד החגיגה האולטימטיבי שכבש את מחוזות הדמיון של העולם, עומדת להיפתח ב-21 באוקטובר 2021. מכירת כרטיסים ליום הפתיחה ב-21 באוקטובר ואילך פתוחה כעת לקהל הרחב באתר www.aindubai.com .

עין דובאי היא התוספת האחרונה לפורטפוליו הנרחב של דובאי אחזקות בידור, והיא ממלאת תפקיד אסטרטגי בתמיכה בחזון ארוך הטווח של דובאי, כפי שראה אותו בחזונו כבודו השייח מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי, לחיזוק מעמדה הגלובלי כיעד תיירות מרכזי, והמשכת בניית המוניטין של האמירות כמנהיגה מובילה בנוף הפנאי והבידור העולמי.

עין דובאי מציעה 19 חוויות ייחודיות וניתנות להתאמה אישית, כמו צפייה רומנטית בשקיעה, סעודת מלכים בשמיים וחבילות אירועים בלעדיות, ועד הצעות לאירועי חברה ואירועים בהתאמה אישית, כל זאת על רקע קו הרקיע המסנוור של דובאי הפתוח לנוף עוצר נשימה. עין דובאי פתוחה ביום וגם בלילה, והמבקרים בה יזכו לחוות שתי פנים שונות מאוד של דובאי, מנופיו המדהימים של האי Bluewaters ועד שלל מוקדי בילוי בלילה. קחו רגע לצפייה שקטה בקרני הזהב של השקיעה, המרצדות על גורדי השחקים או צפו בתאורה המרהיבה והמסנוורת של דובאי, הנדלקת במיליוני נורות לד עם רדת החשיכה.

עין דובאי מציעה מראות ייחודיים של המבנים האיקוניים ביותר של דובאי, מתוך תאים פנימיים וממוזגים ומגוון עצום של אפשרויות בידור שיגרמו למבקרים לחזור שוב ושוב. אפשרויות בידור אלה מתחלקות לשלוש קטגוריות עיקריות: תאי תצפית, תאים חברתיים ותאים פרטיים, וחוויות שמתחילות בסיבוב אחד של כ-38 דקות, עד שני סיבובים של כ-76 דקות.

תאי התצפית מספקים את הפלטפורמה המושלמת לתמונות אינסטגרם כמותן לא נראו מעולם - נוף מעין הציפור של 360 מעלות מעל דובאי, בזמן שהאורחים עולים בהתמדה בשמיים על גלגל התצפית הגבוה בעולם, ויוצרים זיכרון קסום של אחת הערים עוצרות הנשימה ביותר בעולם, על שלל נופיה ובנייניה המדהימים.

מוחמד שרף, מנהל התפעול הראשי של דובאי הולדינג אנטרטיינמנט אמר: "דובאי ממשיכה להוביל בתחום התיירות. היא כבר בעלת מוניטין ביצירת פרויקטים חדשניים ופורצי דרך בתחום. עין דובאי היא עדות לאחת היוזמות החדשניות הרבות שפיתחה דובאי כדי לשפר עוד יותר את התחרותיות שלה כיעד תיירות בינלאומי מרכזי, בהמשך למאמציה של דובאי להגיע לשיאים גלובליים חדשים. אנו לא יכולים לחשוב על זמן טוב יותר להשיק את הנכס הייחודי הזה, מאשר בשנה שאיחוד האמירויות הערביות יחגוג את שנתו ה-50".

עין דובאי המפוארת יושבת בליבו של יעד תיירותי בעל לייפסטייל ייחודי שחובה לבקר בו, הנקרא Bluewaters, שם הקסם והאקסקלוסיביות של חיי האי פוגשים את השפע שבאורח החיים העירוני המתוחכם. Bluewaters מתגאה באירוח, בלייף סטייל, במגורים ובתרבות הפנאי והבילויים שלו.

מחירי הכרטיסים של Ain Dubai מתחילים מ -130 AED (כ-114 ₪) והם ניתנים לרכישה באתר www.aindubai.com.

עין דובאי היא גלגל התצפית הגדול והגבוה בעולם, המתפרש על יותר מ -250 מטרים. הפלא המבני שובר השיאים הזה מציע חוויות חברתיות וחגיגות בלתי נשכחות וללא תחרות, וכן נופים של 360 מעלות מעל דובאי, בנוחות יוקרתית והכל בלב Bluewaters, האי המתוחכם שחובה לבקר בו. ל-48 תאי הנוסעים הנמצאים בהיקפו העצום של הגלגל, יש יכולת לשאת יותר מ -1,750 מבקרים בבת אחת.