ילדיה של יהודית טימסיט ז"ל
ילדיה של יהודית טימסיט ז"לצילום: ועד הרבנים

שבועיים לאחר האסון בבית משפחת טימסיט, מודים השכנים בבית שמש: "לא ידענו שהמצב קשה כל כך, הילדים לא דברו והיו נראים מטופחים ונקיים, יהודית ע"ה תמיד היתה עם חיוך, לא יכולנו לשער את הסבל שעובר על המשפחה"

לפני כשבועיים הוכתה בית שמש בתדהמה עם פטירתה הפתאומית של יהודית טימסיט בת ה-47. מטפלת מוכרת ואם ל-7 ילדים שהתמוטטה בביתה לאחר שהתלוננה על כאבי ראש.

שכנים ומנחמים שהגיעו במהלך השבעה חשו חום קיצוני והופתעו לראות שבדירה הקטנה לא מותקן אף מזגן אחד, הילדים האבלים שהצטופפו בחדר נטפו זיעה והתינוק בכה ללא הפוגה.

בתיכון בו לומדת הבת ברכה (17) הופתעו לשמוע כי היא הציעה לעזוב את התיכון כדי לסייע בפרנסת המשפחה והגיבו: "ברכה היא תלמידה מוכשרת ואהובה, אין כל סיבה שבנוסף להתמודדות עם האבל היא תיאלץ לעזוב את הלימודים כדי לסייע לגדל את היתומים"

בעקבות המצב הקשה הורו רבני בית שמש לפתוח מגבית מיוחדת למען האלמן ו-7 היתומים ולהציל את חייהם.

לתרומה הקליקו כאן>>>

במוצאי שבת לפני כשבועיים התקבלה קריאה באיחוד הצלה, הפרמדיקים שזינקו לבית ברחוב בן קיסמא מצאו אשה צעירה מחוסרת הכרה והחלו לבצע בה פעולות החייאה. לאחר מאמצים רבים היא הובהלה לבית החולים הדסה עין כרם שם נקבע מותה למגינת לב. עם פטירתה הותירה אחריה שבעה יתומים ביניהם תינוק בן שנה וחצי.

במילים קשות תיארה ברכה (17) את שארע ברגעים הסמוכים לפטירה: "השבת עברה כרגיל, במוצאי שבת אמא אמרה שהיא לא מרגישה טוב והלכה לנוח בחדר, היא היתה שקטה מאוד ומכווצת מכאב, כשאבא חזר מבית הכנסת ספרה לו שכואב לה מאוד הראש והיא סובלת מסחרחורת ובחילות.

פתאום אני שומעת את אבא צועק לי מהחדר: "תחייגי להצלה, מהר!" תוך דקות הבית התמלא פרמדיקים, הוצאתי את הילדים לשכנים ואבא נסע אתה באמבולנס. אמא היתה בשבילינו הכל, דמות מאירה ואוהבת שהשרתה שלווה ורוגע על הבית. היא נתנה לנו הרגשה שלא חסר כלום ולידה הרגשנו מאושרים ובטוחים" ספדה בכאב.

לעזרה הקליקו כאן>>>