שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגיםצילום: פלאש 90

ההפתעה של העונה כבר במחזור הראשון? אחרי שאמש נפתחה באופן רשמי עונת 2021/22 של ליגת העל בכדורגל עם שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד בודד, הערב (ראשון) במשחקי ההמשך של המחזור הראשון בעונת המשחקים החדשה, היו כבר 2 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, ועוד איזה ניצחונות.

מכבי תל אביב, סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה בכדורגל שניצחה ב-33 מתוך 42 המשחקים האחרונים שלה את בני סכנין, ולא הפסידה לה בכל 17 המשחקים האחרונים, עלתה ראשונה ליתרון הערב מבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

אך סכנין, שעוד הספיקה להחמיץ פנדל בעצמה, הצליחה להשוות כעבור 10 דקות, לעשות מהפך לא ייאמן בדקה ה-74 ועמוק בתוך תוספת הזמן גם לנעוץ את השלישי והכואב ביותר עבור האורחים מת"א.

רצף המשחקים ללא הפסד הטוב ביותר של מכבי מול יריבה כלשהי נעצר וזו שוב מפסידה במחזור הפתיחה של העונה, בדומה לעונה שעברה. כולם זוכרים איך זה נגמר - עם אובדן תואר האליפות למרות מירוץ דרמטי עד למשחק הסיום של העונה. גם הפעם זה יקרה?

למזלה של מכבי ת"א, האלופה, מכבי חיפה לא הצליחה גם היא לנצח הערב במשחק הפתיחה של עונת 2021/22, כשזו סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול הפועל חדרה הקטנה. למעשה, שחקני שתי הקבוצות הגיעו ללא מעט הזדמנויות אך החמיצו שוב ושוב ולבסוף נפרדו בתיקו נטול שערים, כזה שלא היה לאלופה מחיפה בכל העונה שעברה. העונה, זה קורה לה כבר בפתיחה. רמז לבאות?

מי שצלחה את המוקש שלה ולא בקלות היא הפועל באר שבע שהתארחה באצטדיון טדי הריק נטול אוהדים ירושלמים רבים, בשל העימות בין קהל אוהדי בית"ר ירושלים לבעלים משה חוגג.

למעשה, קצת יותר מ-6,000 אוהדים ירושלמים ראו את קבוצתם מחזיקה מעמד במשך קצת יותר ממחצית חרף כל הציפיות ולמרות ההכנה הרעה מאוד לעונה החדשה, בעוד שחקני באר שבע שרק הודחו מאירופה בסוף השבוע שעבר, נראו חלשים ביותר תחת אימונו של רוני לוי.

למזלם, צוות השיפוט היה לטובתם ועם מספר החלטות שערוריתיות, בראשות השופט הראשי לירן ליאני ושופט ה-VAR שכבר הופרש וחזר בנס לשפוט מניידת המצלמות, אלי חכמון, אלה הצליחו לנצח בתוצאה 2:0 והאריכו את רצף המשחקים ללא הפסד בטדי מול בית"ר ל-14 כאלה.