גנים
גניםצילום: דפוסיט פוטו

מאמר זה מכיל את הגורמים אשר אחראיים לתמחור שנקבע עבור מוצרים שאתם רוכשים מפעם לפעם. אם זאת, ישנם חנויות וספקים שמציעים את המוצרים במחירים מופקעים, ואיתם, ישנם חנויות אמינות ומקצועיות שיספקו לכם את המחיר הנכון והראוי ביותר.

המחירים עבור ריהוט גן הם החל מ- 1,000 ₪ ומשתנים בהתאם. אז לשאלת השאלות – כיצד המחירים לריהוט גן מתומחרים? הנה שלושה פרמטרים משפיעים.

הפרמטר הראשון – סוג החומרים והביקוש

סוג החומרים המשומשים בריהוט בודד מהווים 40% השפעה על המחיר הסופי בעסקה. ישנם הבדלים גדולים בין חומרים זולים לייצור וקנייה לבין חומרים יקרים הרבה יותר.

לדוגמא: חומר האלומיניום יחסית זול, לעומתו, הרכבת ריהוט גן חדש מסוג ברזל או עץ יהיו יקרים פי כמה וכמה. אם אתם מחפשים ריהוט גן בזול, ניתן לבחור בחומרי האלומיניום שמספקים את התמורה הטובה ביותר ועם המחירים הנמוכים בשוק.

בנוסף, ניתן להוזיל עוד יותר את המחיר בבחירת ריהוט גן עודפים, או ריהוט גן מתצוגה או יד שנייה. ללא ספק, סוג החומרים משפיע בצורה ניכרת על המחיר הסופי של ריהוט הגן, מערכות ישיבה לגינה, ומוצרים נוספים.

בנוסף, המחירים עשויים להתייקר גם בעקבות הבורסה, עם המניות של החומר יורדים ואין ביקוש, במרבית מהמקרים המוצרים והרהיטים יהיו גבוהים פי כמה. ראינו את זה קורה בתקופת הקורונה, הגל הראשון, המחירים של הברזל ושל שאר החומרים ירדו, ולפיכך הדרישה לייצור הייתה גבוהה מן הצפוי.

הפרמטר השני – סוג המוצר או הריהוט

בריהוט גן ישנם הרבה מאוד קטגוריות ופריטים נפוצים, ביניהם – מערכות ישיבה לגן, אקססוריז, ועוד. מבחינת המחירים, כל מוצר או ריהוט משתנה בהתאם לסוגו, לפן העיצובי, לרמות ההשקעה, ולחומרים. בנוסף, מוצר שלא עמיד בפני נזקים יהיה זול יותר מאשר מוצר עם עמידות גבוהה למים ולתנאים אחרים.

העמידות והחומרים העמידים המוכנסים ביצירה מהווים חשיבות משמעותית על המחיר הסופי בעסקה. אם אתם מחפשים מוצר או ריהוט זול יותר, כדאי להיות מצומצמים ולפעמים לוותר על דברים שונים ואחרים. ההמלצה הטובה ביותר, בחרו בריהוט גן שמספק נוחות, שנראה טוב ויפה, ושמכיל עמידות מסוימת למים.

טווח המוצרים הם בין 1,000 ₪ לעד 5,000 ₪ למוצרים ממוצעים וקלאסיים, לא יוקרתיים יותר מידי.

רהיטים
רהיטיםצילום: דפוסיט פוטו

הפרמטר השלישי – החנות והספק

כשאתם רוכשים ריהוט גן אתם חייבים להבין שישנם שלושה ריביות שמתרחשות עד לעסקה הסופית. ככה זה בעצם עובד – היבואן רוכש את המוצר מהיצרן, החנות רוכשת את המוצר מהיבואן, והחנות מציעה אותו לצרכנים.

במצב כזה, אם המחיר אצל הצרכן עולה באופן ממוצע כ- 2,500 ₪ לאחר מעברו אצל היבואן והחנות, תצטרכו לשלם מחיר של 3,500 ₪ ואף יותר. הפרמטר השלישי, החנות והספק. אם מדברים על דברים שיכולים לייקר את המוצר הוא ללא ספק החנות והיבואן. אם אתם מעוניינים לרכוש את המוצר בעלויות זולות יותר, באפשרותכם לבחור בחנות או חברה הגונה, רכישה אינטרנטית תהיה זולה הרבה יותר.

ומהצד השני, רכישת ריהוט גינה מחברה שאיננה הגונה במיוחד תגבה ממכם מחירים גבוהים ולא הוגנים. בקיצור, בחרו חברה אמינה והגונה, עם שירות לקוחות מצוין, יחד עם ביקורות מומלצות וחיוביות.

אלה הם שלושת הפרמטרים אשר משפיעים על המחירים ריהוט גן. לעיתים, המחירים מושפעים מבעיה עולמית, גלובאלית, וכזאת שאיננה תחת שליטה בישראל. לדוגמא – בעקבות הקורונה כלל המוצרים עלו בזכות נפילה משמעותית בבורסה. כדאי לעשות השוואת מחירים במטרה להשיג את המוצר במחיר הטוב ביותר לצרכן, ישנם חנויות שיציעו אותו במחיר מסוים וישנם חנויות שידרשו מחיר אחר לגמרי.

מעוניינים ברכישת מוצרי ריהוט גן? צוות האתר ישמח לספק לכם ייעוץ מקיף עד לסיום העסקה. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע ושירות לקוחות התקשרו עוד היום. לצידכם תמיד, הצוות המקצועי של האתר.