מה עושים הילדים שלנו ברשת?
מה עושים הילדים שלנו ברשת?סרט למזכרת

"שלום. כבר הרבה שנים שאני מתחמק מההגדרה הזו ''מכור''. אני עוטף את עצמי בפתגמים כמו 'זה יעבור כשתתחתן', 'אתה צריך מישהי', 'זה זמני', 'זה כי עכשיו קשה לך'. אבל כבר עברו כמעט עשר שנים ואני נחנק מהעטיפות האלה.

והנה עכשיו זה חונק אותי, אני אברך טרי בישיבה, וזה מוריד אותי ושולט בי. עטפתי את עצמי בכל מיני משחקים ותחבולות שחשבתי שיעזרו לי אבל למען האמת והאכזבה הם לא שינו הרבה.

אני כותב לכם מתוך שבר עצום בזוגיות שלי. רגע החתונה אותו ראיתי כרגע הגואל, הרגע בו הכול ייפתר, התגלה כרגע בו אני פתאום מתחיל לחוות ולהרגיש את כל ההשלכות הכבדות של כל מה שראיתי כילד וכנער.

חשבתי שנכון יהיה שאשתף את אשתי בהתמודדות שלי, וזו הייתה טעות מרה. אשתי לא ידעה איך לאכול את זה – התפרקה לגמרי ואיתה גם הבית והקשר שלנו."

לתרומה לחיזוק הפעילות של ארגון 'לוקחים אחריות': לחצו כאן

(כה אלול תשפ"א)"צוות לוקחים אחריות היקרים! ברוך ה' לאחר שיחה ארוכה עם הקו החם שלכם אנחנו נמצאים היום בנקודת צמיחה. השיחה עשתה לאשתי מאוד מאוד טוב! הקשר והאמון ביננו נבנים שוב מחדש ואנחנו בנקודת מוצא שונה לגמרי. תודה על הכל! אתם מצילים נפשות."

**********************************************

אנו עומדים רגע לפני ראש השנה ופונים אליכם להיות שותפים בתרומה כדי שנוכל בשנת תשפ"ב להמשיך לפעול ולהגדיל את כמות הילדים והנוער עליהם נשמור ברשת.

לתרומה לחיזוק הפעילות של ארגון 'לוקחים אחריות': לחצו כאן

התרומה שלכם תשמור על נפש של עוד ילד שתהיה בריאה, נקיה וחזקה!

את הסרט הזה ועוד רבים אחרים צילם ערך והפיק בהתנדבות מלאה אבי פרידמן, מי שעומד בראש חברת 'סרט למזכרת' ומפיק כבר למעלה מ-30 שנה סרטים עם נשמה. בעיקר סרטים אישיים, סרטי זיכרון והנצחה.

היכולת של אבי לגעת בנקודות הנסתרות ולהביע בסרט את רחשי הלב העמוקים מופיעה גם בסרט זה- 'סליחה על השאלה – הילדים שלנו ברשת'.

לתרומה לחיזוק הפעילות של ארגון 'לוקחים אחריות': לחצו כאן