יועז הנדל: המחבל שירה בבראל שמואלי - בן מוות

שר התקשרות יועז הנדל השתתף היום (ג׳) בטקס פריסת סיבים אופטיים במושב ישע שבמועצה האזורית אשכול, בהשתתפות ראש המועצה גדי ירקוני ומנכ"ל חברת בזק דודו מזרחי.

השר הנדל התייחס למותו של לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי ז״ל שנפטר אמש מפצעיו, ״אתמול לצערי נפטר בראל שמואלי, לוחם מצטיין בימ״ס שנהרג על הגנת המולדת, יש לנו הרבה לקחים מבצעיים להפיק מהטעויות באירוע הזה ואני משוכנע שנפיק, אבל דבר אחד אני יכול להגיד לכם בצורה מאוד ברורה. אם החמאס מתבלבל וחושב שבשם קידוש החיים שלנו אנחנו נכיל אירועים ולא נגיב אז הוא טועה טעות מרה.

''מי שירה בו בן מוות אנחנו נגיב ונדע לגבות מחיר ונדע להמשיך להיצמד לקרקע ולדאוג לכך שהצד השני יבין שאת הריבונות של מדינת ישראל לא מפרים''. הנדל הוסיף: ''אני אומר את זה כי אנחנו במלחמת התשה ארוכת שנים עם החמאס. ההרתעה נשחקה במשך הרבה מאוד שנים ואנחנו חייבים להחזיר אותה בכל מחיר''.

לדברי הנדל "אין כמו חניכת סיבים במושב ישע כדי לקדש את החיים. סיבים אופטיים זה מנוע צמיחה כלכלי אדיר. בזמן שאנחנו מייצרים מנועי צמיחה, אפשרויות תעסוקה, קדמה ועוצמה טכנולוגית, בצד השני מתקשים עם חשמל ומים וצריך להגיד את זה בקול, זה המשמעות של המלחמה שכפה על אנשיו החמאס. אנחנו נשמח לראות את רצועת עזה שקטה, מפורזת שהשבויים והנעדרים והחללים שלנו חוזרים הביתה. נעשה מאמץ לשם כך אבל לא נכיל מתקפות על מדינת ישראל ופגיעה בריבונות שלנו.

''אנחנו נמשיך לפתח את המקום הזה, להצמיח אותו, ולעשות כל מה שאפשר כדי שהחיים פה לא יהיו שווים לאלה שמרכז אלא יותר טובים מהחיים במרכז. גם מרחבים גם נוף גם טבע, איכות חיים שיש בה גם מוסדות חינוך מעולים וגם אפשרויות תעסוקה רחבות. הסיבים האופטיים זה כלי שמצמיח את התעסוקה ב3% שמצמצם פערים ומגדיל את התל''ג. זו הציונות. קו מחרשה וקו הסיב. סיבים אופטיים לצד סיבים תזונתיים של החקלאים שמגדלים כאן עגבניות. מזל טוב למועצה אזורית אשכול״, כך שר התקשורת.