NIKE
NIKEצילום: iStock
נייקי דואגת לבריאותם הנפשית של העובדים. מנהלי ענקית הנעליים והביגוד הודיעו כי כל העובדים במטה המרכזי של הארגון, במדינת אורגון בארה"ב, יכולים להישאר בבית בשבוע הקרוב ולבלות זמן במנוחה ועם משפחתם, על מנת לדאוג "לבריאותם הנפשית" לפני החזרה למשרדים בחודש ספטמבר הקרוב.

העובדים יקבלו תמורה מלאה עבור ימי החופשה בהם יישארו בבית ויבלו עם משפחתם. אחד מבכירי נייקי, מאט מאראצו, הודיע על החופשה הלא צפויה לעובדים, לאחר שחלקם התלוננו על מתחים וקשיים נפשיים בעקבות השנה הקשה שעברה עליהם עקב מגפת הקורונה.

"קחו את הזמן להירגע, להפיג את המתח ולבלות עם יקיריכם. אל תעבדו. השנה האחרונה הייתה קשה וכולנו בני אדם החיים באירוע טראומטי. בשנה או שנתיים שהן לא כמו כל האחרות, לקחת את הזמן למנוחה ולהחלמה זהו המפתח לביצועים טובים ולהישאר שפויים. זה לא רק 'שבוע חופש' לצוות, זו הכרה בכך שנוכל לתת עדיפות לבריאות הנפש ועדיין לבצע את העבודה", כתב מאראצו.

נייקי היא לא החברה הראשונה שמציעה "חופש להחלמה נפשית" בעקבות מגפת הקורונה. גם חברות אחרות כמו לינקדאין הודיעו על הענקת חופשה לעובדים על מנת להתמודד עם המתחים אותם חוו בשנה האחרונה, בעוד בנק ההשקעות העולמי "סיטי גרופ" אסר על העובדים לקיים שיחות וידאו בימי שישי על מנת "להפיג את הלחץ בעבודה בימי מגפת הקורונה".