הרב מרדכי אליהו
הרב מרדכי אליהוצילום: Yossi Zamir/Flash90

במעמד מרשים התקיים היום (חמישי) טקס קביעת שם לתלמוד תורה 'אורות אליהו' בשדרות על שמו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו, בהשתתפות הרב שמואל אליהו, ראש העיר שדרות, אלון דוידי, וסגנו אלעד קלימי, רבנים ואישי ציבור.

תלמידי כיתות א'-ג' בתלמוד תורה קיבלו את פניהם של המכובדים בכניסה למתחם בית הספר, לאחר מכן בירך מנהל התלמוד תורה, הרב גדי בקיה, את המשתתפים והביע את ההתרגשות הגדולה מכך שהתלמוד תורה נושא את שמו של הרב אליהו, שהיה ידוע בדאגתו לחינוך הטהור של ילדי ישראל ועמד על התקדמותם החינוכית וליווה קהילות רבות ברחבי הארץ תוך שימת דגש על החינוך.

לאחר מכן יצאו לכיוון בית הספר החדשני לקביעת מזוזה, משם המשיכו לבית הספר תורני חדש לבנות לברך את הבנות במשכנם החדש, לתלמוד תורה "בני יוסף" לקבוע מזוזה בכניסה לבית הספר וכן בכיתה הממוגנת החדשה.

ראש העיר שדרות אלון דוידי: "יש לי היכרות אישית עם הרב אליהו זצ"ל ואני שמח שהחלטנו במליאת מועצת העיר לקרוא את שם בית הספר על שמו. אין לי ספק שהזכות הגדולה הזאת תעמוד לתלמידי בית הספר ללכת לאורו של הרב שדאג להרבות באהבת עם ישראל וארץ ישראל".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי, אמר: "התרגשות וזכות גדול לקרוא את שם בית הספר על שמו של צדיק גדול הרב מרדכי אליהו זצ"ל שאהב באופן מיוחד את שדרות ותושביה".