איתמר בן גביר
איתמר בן גבירצילום: Olivier Fitousi/Flash90

"אני קורא לצעוק "בוז" לשחקן שמתאים וצריך לשחק בנבחרת סוריה". במוצאי השבת הקרובה תעלה נבחרת ישראל בכדורגל לקיים את משחקה השני מתוך שלושה בחלון המשחקים הנוכחי, כשתארח את נבחרת אוסטריה למשחק במסגרת המחזור החמישי של מוקדמות מונדיאל 2022.

המשחק אשר יתקיים באצטדיון סמי עופר שבחיפה מהווה אבן דרך משמעותית עבור הנבחרת הישראלית, שכן אוסטריה הינה אחת משתי היריבות הישירות שמתמודדות על המקום השני בבית ו', יחד עם נבחרת סקוטלנד.

עבור ישראל מדובר במשחק שיכול לתת לה מקדמה גדולה במאבק על המקום השני בבית, שכן לה ולאוסטריה יש את אותו מספר נקודות עם יחס שערים עודף לזכות הנבחרת הישראלית, ובנבחרת מקווים כי בבית עם תמיכתם של אלפי אוהדים שכבר הבטיחו את מקומם, הדבר יעזור להשיג תוצאה טובה מול הנבחרת האוסטרית ששיחקה בטורניר היורו האחרון.

מלבד החשש מהדבקה המונית במשחק כאשר בהתאחדות ובמשרד הבריאות הגבילו את כמות האוהדים בניסיון לרווח בין האוהדים, בנבחרת חוששים משריקות בוז רמות וקריאות נגד חלוץ הנבחרת הערבי, מונאס דאבור.

כזכור, דאבור חזר לסגל הנבחרת אחרי תקופה קצרה בה לא נמנה על הסגל, זאת אחרי שעורר סערה כשתמך בפורעים הערבים בהר הבית וקרא להעניש את כוחות הביטחון הישראליים, בימים הראשונים למבצע 'שומר החומות'.

דאבור הספיק לכבוש ולבשל במשחק החזרה שלו, ביום רביעי האחרון מול איי פארו, אך יש מי שטוען כי הישגים וניצחון זה לא רק מה שחשוב, אלא הרוח והמוראל הלאומי.

בדפי הרשתות החברתיות שלו, קורא יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר לאוהדי נבחרת ישראל שיגיעו במוצאי שבת לקרוא קריאות נגד דאבור. לדבריו: "אני קורא לכל אוהדי הנבחרת ולכל מי שמדינת ישראל יקרה לליבו לצעוק "בוז" לשחקן שמתאים וצריך לשחק בנבחרת סוריה".

"ברגע שדאבור יצא נגד חיילי צה"ל ותמך בקיצונים והמתפרעים, הוא לא יכול לייצג את מדינת ישראל בנבחרת וללבוש מדים. רק בישראל מי שיוצא נגד המדינה הופך לשחקן נבחרת לגיטימי. דאבור בוז".