נעמי צברי
נעמי צבריצילום: באדיבות המצולמת

שם: נעמי צברי

מגורים: עלי

תעסוקה: מפתחת אלגוריתמים בסטארט אפ סנסיו רובוטיקס

בוגרת: תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה

***

סטודנטיפ: למצוא את העניין בכל קורס ולא לפחד מקורסים "קשים".

למה? רציתי לעסוק בתחום שיאתגר אותי, תחום שמצריך יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, בתיכון דווקה היצרתיות שלי באה תחום האומנות, מאוד נהנתי מכך ורציתי לקחת את זה למקום קצת שונה. כיוון שתחום הטכנולוגיה תמיד עניין אותי וסקרן אותי הפוטנציאל הגדול שגלום בטכנולוגיה והאפשרויות האינסופיות, בחרתי ללכת לתחום זה במטרה לשלב בין קוד לבין הויזואלי.

האוניברסיטה: באוניברסיטה פגשתי הרבה מרצים מרתקים שנתנו לי כלים שעד היום מלווים אותי בעבודה ואני מרגישה בנוח לפנות אליהם גם לאחר התואר בנושאים בהם אני עוסקת. ממש נהנתי מהרוח הצעירה של האוניברסיטה והמוטיבציה לחולל שינויים, של הסטודנטים והמרצים, דבר זה בא לידי ביטוי בפרויקטים שבניתי מחוץ לאוניברסיטה עם חבריי ללימודים בהנחיית מרצים.

איך? תקופת התואר הייתה איטנסיבית ומאתגרת, מה שגרם לי ללמוד כל כך הרבה במשך 3 שנים. החוויה הסטודנטיאלית והחברים היו מדהימים ומה שגרמה לי להמשיך ברגעים קשים ולהנות מכל רגע.

השיעור: קורס ראייה ממוחשבת שחיכיתי לו כיון וידעתי שזהו התחום שמעניין אותי היה מאתגר ומרתק, במהלכו עשיתי פרוייקט שגרם לי ללמוד הרבה על התחום ואף יצא לי להציג אותו בראיון עבודה (שאליה התקבלתי).

מוטו: תנסה, מקסימום תצליח.

רגע: בטקס חלוקת התארים אימי הכינה לי שלט עם ציטוט של המורה שלי בכיתה ד' "בחיים עוד לא פגשתי מקרה כזה, הילדה לא תופסת את הקונספט המתמטי בכלל. ממליצה לתת לה פטור מלא מלימודי מתמטיקה" שאיתו הצטלמנו והיה סגירת מעגל מבחינתי, התמונה פורסמה ברשת ועשתה רעש גדול, הופתעתי מאוד מכמות האנשים שהזדהו עם סיפורי ואני שמחה שיכולתי להעביר את המסר שהכל אפשרי אם רק רוצים ושנתתי לאנשים מוטיבציה.