רות מועלם
רות מועלם צילום: יח"צ

החלום של הרבה בעלי עסקים זה שהאתר והחנות האינטרנטית יעבדו עבורם על אוטומט, אבל החלום הזה מתנפץ במציאות של שיחות מכירה מתישות ובמקרים אחרים כמות הלידים נמוכה מאוד.

חברות דיגיטל, אנשי פרילנס וקורסים אינטרנטיים כולם מבטיחים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. מי שהסירה הכפפה וגילתה שלא מספיק להגיע לעמוד הראשון בגוגל בעידן החדש, היא רות מועלם – השגרירה שלך בגוגל.

לא חסרות עדויות על עסקים וחברות שהפסידו עשרות אלפי שקלים בניסיון להגדיל את ההכנסות.
שאלנו את עצמינו האם קיים פתרון שעוזר לעסקים להגיע ללקוחות המדויקים ולסגור עסקה בקלות. בהתחשב שיש המון מתחרים בגוגל והמחירים לקליק רק עולים ועולים כמו שוק הנדל"ן.
יצאנו לבדוק...

הופתעתי לגלות את מה שקורה כיום בתעשיית השיווק בדיגיטל, עסקים משלמים עשרות ומאות אלפי שקלים בשנה – קידום ושיווק בדיגיטל.

כשפגשתי את רות מועלם המכונה - השגרירה בגוגל. לוקחת את הקידום בגוגל לעידן החדש. לא עוד קישורים, כתבות באנליות רק כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל.

"משיחות עם לקוחות שהגיעו לעמודים הראשונים של גוגל, לצערי לא הם קיבלו מספיק לידים או הגיעו אליהם לידים קרים ולא ממוקדים לקהל היעד מה שגרם לבזבוז זמן, כסף ומשאבים של החברה."

האתגר האמיתי

מחקר שנערך דרך אתר sparktoro גילה ש-92% מהתנועה באינטרנט מגיע ומגוגל והשותפים שלהם.
מי שלא שנמצא בגוגל מפסיד את רוב החשיפה והתנועה.

"אבל מניסיון החשיפה לא מספיקה כדי למקסם את התוצאות ולהגיע לעמוד הראשון זה רק ההתחלה."
"שוק הקידום והשיווק בגוגל פרוץ, והמון מקדמים וחברות שמות דגש על דירוגים ופחות איכות התוכן".

לפי מה שאומרת רות: "בעידן החדש, לא מספיק להגיע לעמוד הראשון כדי שהלקוח ישאיר את הפרטים באתר או יצור קשר".

שילוב של אסטרטגית העלאת אחוזי ההמרה (CRO) עם קידום בגוגל. רות השגרירה בגוגל, מביאה בשורה חדשה שלא רק דואגת לדירוגים בגוגל אלה ממש לשגרר את המותג שלך בגוגל.

לדבריה "המטרה שלי זה להביא את הבידול והייחודיות העסקית לפרונט של גוגל". רות היא לא רק מומחית בקידום אורגני וממומן בגוגל אלה משלבת את הקידום עם המומחיות שלה ב-CRO ( (conversion rate optimization.

"השילוב הייחודי של ניתוח הלקוח השוק והמתחרים, ושיפור האתר או עמוד הנחיתה באמצעות קופירייטינג, ניתוח האתר באמצעות כלים שונים כדי למקסם את כמות הלידים הנכסים והבאת תנועה איכותית בגוגל מביאה תוצאות בלתי רגילות."

"בגרף למטה - לקוחה שעשתה קידום בגוגל מלפני שנה דרך חברה אחרת הוציאה יותר מפי 2 מהסכום שהיא מוציאה כיום ומקבלת לידים איכותיים ומדויקים במחיר נמוך מאוד לנישה של העסק."

פעולות על ציר הזמן
צילום: ללא


מה בעצם אותן חברות עושות לא בסדר?

"רוב החברות שמות דגש על תוכן שמותאם לגוגל קונות קישורים חיצוניים והכל כדי להגיע לעמוד הראשון. התוכן ברובו באנלי ושטחי ולא מייצג את בעל העסק. לא פעם שמעתי לקוחות שאמרו לי שחברות קונות כתבות רק כדי לעלות בדירוגים ולא כדי לייצר אוטוריטה בתחום של הלקוח"

"רוב המודעות שרואים בגוגל אדס באנליות, שחוקות והמון פעמים חברות מעתיקות את הטקסט אחת מהשניה"

ואיפה הבעיה? הרי לא מספיק שאנשים מגיעים מגוגל כדי התקשרו?

"בעידן החדש זה לגמרי לא מספיק ואם הלקוח לא מגיעה לשיחת המכירה שהוא יודע מה הוא מקבל השיחה מגיע להתמקחות על המחיר"

" ממחקר שנעשה רק 59% מקליקים על תוצאה אחת בגוגל. לרוב מי שמחפש מוצר או שירות בגוגל יבצע השוואה ויקליק על מספר תוצאות כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורו מבחינת: מחיר שירות ונוחות."

"כלומר עסקים חייבים לצאת מהמשוואה מחיר נמוך ושירות מעולה"

ואיך ניתן לתקן את זה?

"עסקים צריכים לדאוג שמי שנכנס לאתר או לדף יעצור ויבין שזה בדיוק הפתרון שחיפשתי.
אני קוראת לזה לשגרר את העסק שלך בגוגל, להביא את הבידול הייחודיות העסקית שלך לפרונט של גוגל רק ככה יוצאים מהדיאלוג על המחיר.
ברגע שהלקוחות מבינים את הייחודיות העסקית שלך, האתר שלך מכוון ומותאם לקהל היעד .
וההנעה לפעולה מופיע במקומות הנכונים. הדרך לסגירת העסקה הרבה יותר קלה ומהירה. "

את חוזרת על המושג לשגרר את העסק בגוגל את יכולה להרחיב?

"בשמחה, המטרה שלי זה שעסקים שאני מקדמת יופיעו בקדמת הבמה של גוגל בצורה ייחודית שתגרום ללקוחות הפוטנציאליים לעצור להבין את הייחודיות של בעל העסק מהמתחרים אפילו עוד לפני שהגיעו לאתר.
אני משלבת את עולם ה-CRO שזה שיפור האתר ומיקסום התנועה שנכנסת לאתר לעולם ה-SEO.
כדי לדאוג לא רק לתנועה איכותית אלה גם שהקהל הנכון ייצור קשר"
לא פעם הלקוחות שלי אומרים שהוציאו כפול מהסכום שכיום מוציאים ולא קיבלו את התוצאות שהיום הם מקבלים"

אוקיי הצלחת לסקרן אותי למי זה מתאים?

"שיטת השגריר בגוגל לא מתאימה לעסקים שחושבים שמספיק להגיע לעמוד הראשון בגוגל,
ומבינים שכיום חייבים לדבר לכאבים ולרצונות של הלקוח כדי להביא אותו מבושל לשיחת המכירה"

מה הולך להיות שונה?

"בקצרה? המון ידע וכלים שאני משתמשת כדי לשגרר את העסקים שאני מקדמת, עכשיו נגישים בחינם לציבור הרחב, גם לך. הטריקים, והשיטות כדי שעוד בעלי עסקים יביאו את העסק שלהם לקדמת הבמה של גוגל."

*לזמן מוגבל: לקבלת הצ'קליסט שיעזור לך לשגרר את העסק שלך בגוגל לחצו כאן >>>

איך מגיעים למדריך?

"פשוט, נכנסים לדף , נרשמים ומקבלים גישה מיידית לצ'קליסט. אתם תקבלו בצ'קליסט הזה מה שאף מקדם או חברה מדברת, 100% פרקטיקה יישר ליישם על העסק שלכם כדי להביא תוצאות"

מילה לסיכום

"מספיק שעזרתי לבעל עסק אחד עם הכתבה להביא יותר לידים ולקוחות באמצעות גוגל ולא להפסיד כסף, מבחינתי עשיתי את העבודה שלי"

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו