אירוע
אירועצילום: FREEPIK

אין ספק שארגון אירועים השנה שונה לגמרי מכל מה שהכרנו בשנים שקדמו לה. מה אתם צריכים לדעת על הקמת אירועים שלא היה ידוע קודם ושיכול להזניק את האירוע שלכם לגבהים חדשים?

בכתבה שלפניכם תלמדו על הסודות הכמוסים ביותר שהופכים את האירוע למיצג מיוחד במינו שמעלה את האדרנלין ומבטיח אושר, שמחה ורמה חסרת פשרות בכל התשתיות.

גני אירועים ברמה חסרת תקדים

בחירת גני אירועים בימינו ניחנת בפרמטרים אחרים ממה שאנו מכירים בדרך כלל. אם בעבר היינו מסתכלים על כמות הקרניזים שישנם באולם, על רמת האדריכלות ועל רמת הסֶמֶך של המקום לעיצוב הכפרי או העתיק, כיום המפתח מצוי בטכנולוגיית התאורה.

גני אירועים בצפון, למשל, רוויים בטכנולוגיות LED מתקדמות בתאורה, מה שמאפשר חגיגת לילה חסרת פשרות שתשווה לאירוע שלכם מראה צבעוני, נוצץ ומבריק במיוחד. גני אירועים בחיפה ובצפון המאוישים בטכניקת עיצוב זו זוכים לסגירות אירועים אפילו מתושבי אזור המרכז שגילו את מה שבאמת מיוחד.

מסכי LED – ערך מוסף לרמת המבריקות של האירוע

חברת ההפקות באולם יכולה לדאוג עבורכם לתאורה, כפי שציינו בפסקה לעיל, להגברה, לקייטרינג ולעשיית סדר בסיסית בכדי לאפשר לכל המופיעים ונותני השירותים לעלות בזמן. מסכי לד מאד מומלצים בתור יוזמה אישית שלכם לשילוב במקום. באמצעות חברת מומחים להטמעת מסכי לד לאירועים ניתן לשלב אותם בזוויות הנדרשות כך שהתאורה באולם תוסיף עוד בהירות והמסכים יוסיפו עוד תוכן לאירוע: הצגת בימת המופיעים עבור מי שיושב רחוק מהם, הקרנת סרט או מצגת על יזמי האירוע, ועוד. מסכי לד לאירועים הם, בימינו, שוברי השוויון האמיתיים באירועים.

שילוב של גן אירועים מואר עם מסכי לד – היוזמה המנצחת

אין ספק שהעולם שייך לטכנולוגיית ה- LED כיום, וכזה בדיוק צריך להיראות האירוע שלכם. תפאורה של תאורת LED משוכללת מחד וריבוי מסכי לד להקרנת האירוע או להקרנת מיצגים מאידך, לוקחים את האירוע לרמת הנדרשת עבורכם.

באמצעות מיצגים אלו האירוע כבר לא יראה אותו דבר אלא משהו שונה לחלוטין ממה שהחברים שלכם הציגו עד כה.

אם אתם רוצים להיות אלו שמפתיעים אותם, גבשו לכם גן אירועים בצפון שיש בו תאורת לד משוכללת ויכול לאכלס מאות אנשים. גבשו באותו אולם מסך לד, ואם האירוע נממש גדול – אז מומלץ להציב צביר מסכים בנקודות שונות במרחב.

בכך, אתם נותנים לקהל שלכם ליהנות גם מתכנים איכותיים וגם מעיצוב חסר פשרות בכל מקום בו הם ידרכו. זו צריכה להיות השאיפה האמיתית בעיצוב האירוע שלכם, וזה מה שיספק לו את הערך המוסף.

לצד שירותי הפקה, הגברה וקייטרינג מן המעלה הראשונה – זה מה שיעשה מהאירוע שלכם איוונט מדובר למשך שנים רבות על ידי כל מוזמנת ומוזמן.