צבי פישמן
צבי פישמןצילום: עצמי

אין זה סוד שאנו בעיצומה של מלחמה גורלית על הזהות היהודית של מדינת ישראל. ארגוני השמאל עם כסף רב מחו"ל הצליחו לשתול אג'נדות פלורליסטיות רבות, אנטי-תורניות במסדרונות הממשלה, צה"ל, במערכת החינוך הציבורית בישראל ובבית, עד כדי כך שגבר אינו גבר ואישה היא לא אישה - הכל בעזרת התקשורת השמאלנית ובית המשפט העליון בישראל.

מטרתם היא להפוך את המדינה היהודית למדינה נטולת אלוקים כמו מדינות מערביות חילוניות אחרות שבו לא תהיה לתורה השפעה בחברה הישראלית. מיותר לציין שהצלחתה של תוכנית זוועתית זו תהיה אסון מוחלט לישראל ולעולם. כרגע, הסיכוי לעצור את הרכבת הזו להשמדה עצמית לא נראה אפשרי.

מחנה התורה הנאמן בישראל חסר מספרים ותחמושת כדי לפוצץ את המסילה. כמובן שיותר ויותר חינוך תורני הוא תרופה אפשרית, אך חינוך לוקח הרבה מאוד זמן. נראה שהתקווה היחידה שלנו להפוך את הגאות ולנצח בקרב היא להתפלל שהקדוש ברוך הוא יקיים את הבטחתו ויבצע השתלת לב מופלאה על האומה, כפי שמצהיר הנביא:

וְלָקַחְתִּי אֶתְכֶם מִן־הַגּוֹיִם וְקִבַּצְתִּי אֶתְכֶם מִכָּל־הָאֲרָצוֹת וְהֵבֵאתִי אֶתְכֶם אֶל־אַדְמַתְכֶם:

וְזָרַקְתִּי עֲלֵיכֶם מַיִם טְהוֹרִים וּטְהַרְתֶּם מִכֹּל טֻמְאוֹתֵיכֶם וּמִכָּל־גִּלּוּלֵיכֶם אֲטַהֵר אֶתְכֶם:

וְנָתַתִּי לָכֶם לֵב חָדָשׁ וְרוּחַ חֲדָשָׁה אֶתֵּן בְּקִרְבְּכֶם וַהֲסִרֹתִי אֶת־לֵב הָאֶבֶן מִבְּשַׂרְכֶם וְנָתַתִּי לָכֶם לֵב בָּשָׂר:

וְאֶת־רוּחִי אֶתֵּן בְּקִרְבְּכֶם וְעָשִׂיתִי אֵת אֲשֶׁר־בְּחֻקַּי תֵּלֵכוּ וּמִשְׁפָּטַי תִּשְׁמְרוּ וַעֲשִׂיתֶם. (יחזקאל 36: 24-28)

יש פתרון אחד נוסף - העלייה ההמונית של יהודים דתיים מהתפוצות. הנה, הכל משחק של מספרים. מי ששולט בכנסת שולט באג'נדה הלאומי. נכון לעכשיו, לימין הפוליטי בישראל ולדתיים אין את הרוב הדרוש כדי להקים ממשלה יציבה ויעילה שיכולה להעביר את החוקים הנדרשים לשמירה על הזהות היהודית של המדינה. עם זאת, גל אדיר של עלייה דתית ישנה באופן קיצוני את כל זה לטובה. לדוגמה, בבחירות האחרונות הליכוד קיבל מיליון קולות, ולגביהם זכה ב-30 מנדטים בכנסת. המשמעות היא שנדרשו 33,000 קולות כדי לזכות במושב בכנסת. מן הראוי לומר כי עדיין מתגוררים בגולה מיליון יהודים דתיים. אם הם היו מגיעים לישראל כדי לגור ואם היו משתתפים בבחירות הבאות ולצביה למפלגה חרדית או ציונית דתית, זה ייתן למחנה הדתי 30 מושבים נוספים וממשלה תורנית איתן.

נכון, עם הגידול באוכלוסייה היחס הקולות לכל מושב הכנסת יהיה שונה, אך מספר המנדטים עדיין יהיה גדול מספיק כדי להבטיח לימין ולדתיים רוב רועם. אפילו אם רק מחצית מהקהילות החרדיות והדתיות הציוניות באמריקה, כמו בתי כנסת "ישראל הצעיר" והאיגוד האורתודוקסי, היו עולים ארצה, כוח ההצבעה שלהם עדיין ייתן לימין הפוליטי ולעולם התורני רוב מוצק שיכול למחוק את כל הפסיקות הליברליות והפלורליסטיות המאיימות על האומה כיום. במקום זה ייחקקו חוקים פרו-תורניים. אתה יכול לטעון שבית המשפט העליון בישראל עדיין יהווה בעיה, אך הממשלה החדשה עתירת התורה תעביר חוק שמפרק את בית המשפט העליון לחלוטין. מי צריך את הממסד הלא מוסרי הזה? במקומה נכין תוכניות להקמת הסנהדרין, שיהיה בקרוב.

למרות שנראה כי עלייה דתית המונית מהתפוצות תדרוש נס לא פחות מהשתלת הלב הלאומית שחזה יחזקאל, היא פחות פנטזיה מחלומו של הרצל. אחרי הכל, יהודים דתיים מתפללים לקיבוץ גליות בכל יום בחייהם! אל על מחכה להם ונבנים מתחמי דירות חדשים לדתיים בכל רחבי הארץ.

אין ספק שזה יכול לקרות אם כל המחנות הדתיים בישראל יקראו במשותף לאחינו ואחיותינו שמעבר לאוקיינוס לנצח את חילול ה' הנורא של הגלות ולא יאריכו את רומן האהבה שלהם לארצות גויים. לכן, עלינו להרים את קולנו בפנייה אדירה:

"אחים ואחיות, נאמני ישראל בכל התפוצות, בשעת צרה גדולה זו, כאשר הזהות היהודית של המדינה היהודית היחידה מאוימת באופן מסוכן ותורת ישראל חוללת, בואו לעזרתנו! אנו נלחמים במלחמה על עתידו של העם היהודי כולו, אך אין לנו מספר רב ורק אתם, בעזרת ה', יכולים להציל אותנו. כמו חיילים פצועים, אנו קוראים לכם לחילוץ. הנטל גדול מדי בשבילנו בלבד. אל תעמוד בצד. אין ספק שזו מצווה קדושה לעזור לחבריכם היהודים.

עזוב את כל הטיעונים הלכתיים  והשיקולים החומריים האחרים! אנו עוסקים במלחמת מצוות לכבוד תורתנו ואלוקינו. כולם מחויבים להצטרף לקרב.

במקום לצפות מחרפתנו ותבוסתנו מרחוק, בואו לעזרתנו. במקום להנציח את הגלות, הנציחו את מדינת היהודים ולעזור לנו להפוך אותה למדינת התורה של תפילותינו. אל תמשיך את הנדר הריק, 'לשנה הבאה בירושלים.' עשה זאת השנה! יחד נוכל לנצח